Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Men guuud så himla taskigt...

Av Eva - 17 december 2008 21:07

Ingen, alltså INGEN har talat om för mej att man måste skriva önskelista till han, vem han nu är, tomten!!??? Jamen är det försent nu eller...??? Klart att jag också vill ha...massor...typ mera gosedjur, goda ben, snälla "föräldrar"...Nu var det nån som sa att man måste vara snäll (?) för att få julklappar, så då vet jag inte om jag platsar...husse har varit jättearg på mej ikväll....jag har fått sitta inlåst i buren o gråta, alldelens ensam, jag är ju liten ju, kanske inte fattar allt så himla fort... Ska skriva önskelista nu, får se om den hinner fram....suck!

 
 
molle

molle

17 december 2008 21:33

men fyyy vad taskigt ,du kan flytta hem till mej istället vi har ingen bur,, minmatte gillar inte det säger hon..det tycker jag är bra,.
är det okey om jag lägger ut din länk på min blogg

http://bobmarley.wordpress.com

 
Torsten

Torsten

17 december 2008 21:41

Molle: Jag kommer till dej...tror du önskelistan hinner fram fortare hos er...??? Bläää för burar, hoppas den åker snart!!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 december 2008 23:12

Bara håll ut, den där buren är bra för "överspelta" ungar, vi vet. Skriv du din önskelista. Tomten kommer att läsa den för du har ju varit snäll lite då och då
tomtepussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo och Acke

17 december 2008 23:32

KLART SOM SPAD att du ska fixa en önskelista!! Finns inga elaka valpar, bara små söta ulliga gulliga busiga trollungar! Matte paratde ngt om att åka till ngn slags stor djuraffär och kolla in juklappar åt oss...hon trodde nog inte vi hörde vad hon sa...hi hi VI HÖR ALLT OCH SER ALLT!
Slick på nosen sötunge...matte säger att du ser ut som en liten isbjörn?? det vet inte vi vad det är...

 
Ingen bild

Kerstin

18 december 2008 08:21

Jag tror du är ganska busig Torsten?!?!?? Vi kanske träffas i jul någon gång? Lova att du är snäll när vår vovve kommer - du kan ju berätta för henne hur det är att bo här uppe i Norr.

 
Laurence

Laurence

18 december 2008 08:37

lugn, det är bara vuxna som inte får julklappar när de inte har varit snälla. De små vet inte bättre, så gör dig riktig lite så får du massor.

http://saphira

 
Ingen bild

Anita

18 december 2008 15:39

Tack sötaste Torsten för julkortet, du är ju jättegullig på bilden. Men vem tusan är hon som har tagit stryptag på dig... ser ju jätteläskigt ut!

 
Torsten

Torsten

18 december 2008 18:28

Anita: Varsågod! Jag som tyckte att du var jättesöt, gilla ju liksom dej!!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards