Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Fest igår....

Av Eva - 1 februari 2009 17:24

Man kan nog säga att det gick vilt till igår kväll...men kul hade vi!!! Ett litet minus dock....VI var bjudna på middag....då kan man ju anta att det skulle gälla mej också! Nänä, glöm din dröm...gällde inga hundar över huvud taget...jag o Yrsa tuggade i oss samma gamla kulor som alla da'r, medan de där andra satt o mumsade i sej....Som sagt ; man lär så länge man lever!



Jag o Yrsade slösade ingen tid, vi drog igång direkt....





Efter en stund såg Yrsa ut så här.....





Och jag så här....



Efter ca 3 timmar kunde vi till slut lägga oss till ro......

Nu till dagen idag!!!
Ännu en helt underbar dag ute för mej o husse o matte....Såna här da'r kunde det få vara jämt!


Solen är fin!





Jag är fin....





....mera fin...





....JÄTTEfin!!!





Isformationer efter vägen....





Jag med mina ständiga "skuggor"....





Åååå, vad det är sköööönt att leva!!


Jag tror matte tog 100 kort idag och jag kände att jag blev tvungen att korta ner henne lite...valde bara några....Hon är ju helt sanslös ibland!!

Jag är faktiskt ganska trött idag, kommer att göra en väldigt tidig kväll...Jag var ju uppe sent (tjuvbloggade..som en del kanske märkte)...Så jag säger : GO'NATT ALLA!! Imorr'n är det mååååndag...


 
 
Sara & Zlatan

Sara & Zlatan

1 februari 2009 19:20

Men Torsten då, du har ju tappat en tand, stora grabben där! :) Vilka underbart härliga bilder från dagen!
Kramis från oss

http://sassabarill.blogg.se

 
Stella

Stella

1 februari 2009 19:23

Jag har nog världens bästa mormor faktiskt!!! Hon verkligen älskar alla hundar och speciellt Lagottos!

Hua det såg lite otäckt ut med dina tänder, tur att du hade så kul under tiden för då hinner man ju inte ha ont!
Sov så gott!

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

1 februari 2009 21:05

Vad kul du har brorsan!
Jag är skitnärvös.. i morgon skall jag börja på valpkurs..urläskigt antar att jag inte får göra somjag vill, dvs BITA!!!!!!
Suss Gott!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

1 februari 2009 21:25

Du har det ju så himla härligt och urhäftiga bilder. Nu packar vi för färden till Norrbotten. Vi skiter i om mamsen och papsen följer med, så det så.
snöpussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

1 februari 2009 22:50

Cesare; Kommer ju att gå döbra...du kommer noginte att ha tid att bita...

Strövlarna; Ni är så välkomna!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

1 februari 2009 23:03

Inte tillräckligt ofta enligt matte men ALLDELES för ofta enligt mig.
Nu är det ju inte livsfarligt precis, men ju mer lidande man ser ut desto mer godis får man, det gäller att ta till alla knep man kan för att få de där godbitarna :-)

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Molle&Litzi

Molle&Litzi

1 februari 2009 23:04

Stora killen...Har du lärt dig av mig?(Litzi)

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

1 februari 2009 23:46

Ha ha Torsten dax för tandprotes eller??? Vicken glugg du kan ju suga in en pinne utan att öppna munnen! Vilket blodbad ni hade, var det motorsågsmassakern ni lekte utan hussars och mattars tillstånd?

Matte hälsar och babblar ngt om ÅHHH så vackert med snööö OHHHH så härligt med sol!! OCK? Vi skiter faktiskt i vädret....bara det finns brudar;) Nej då lite annat finns faktiskt i "hundlivet" att göra....du kommer att få lära dig sånt säkert!
Tjingtjong blodbuljong!

 
Frans med matte

Frans med matte

2 februari 2009 09:01

Underbara vinterbilder! Påminner om hur vi har det här i södern (Östersund) ;). Min husse är från Piteå så husse och matte brukar vara där och ränna ibland och när man ser dina härliga bilder så hoppas jag att jag får följa med dem nästa gång! Sist var jag bara en liten liten valp och fick inte följa husse... Hoppas ni har en bra dag! /Frans med matte

http://uglybird.blogg.se

 
Marie

Marie

2 februari 2009 14:28

Vilken trevlig blogg - jag gillar när det är många bilder! Man får se så mycket av vårt avlånga land då... ;-) Just nu njuter jag av era fina snöbilder! Bor man i skåneland så får man vara glad att få se detta vita fina på bild!

God måndag önskar jag er!
Marie

http://hundblogg.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

2 februari 2009 18:17

Hur går det tänderna Torsten, eller icke-tänderna??? Kul hade vi i alla fall, jag försökte få matte att leka som du och jag gjorde men hon kan inte!!!

http://akital.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards