Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Onsdag fjärde februari....

Av Eva - 4 februari 2009 15:59

                               
                                       

                                                 Hallå på er!

Idag har matte varit ledig och det är ju alltid lite kul...då får jag va' med henne hela tiden (gose-matte)! Vi har väl inte gjort så himla mycket, skjutsat lill-husse till skolan(annars får vi inte  ha bilen...), varit o handlat lite smått o gott. My o hennes sambo Roger kommer hit o äter middag ikväll, hoppas dom vill buuuusa...! Jag o matte hann ner en repa på isen också, blåser kallt o är grått väder...Men bra ändå!





Jag tycker att jag o strandgräset stämmer bra överens färgmässigt...





Det var väl själva f-n att allt sitter fast!!!





Nu kommr jag o taaar dej!





Men skynda dej nu....





Men åååå, ta på dej vantarna om du fryser så himla mycke'!!!





Åhååå, ett SNÖBERG!!!!





Jag drar....





....hänger du på?.....





Uppe!





Vart tog du vägen???





Hyfsat högt.....





Sist ner är en kruka....





???!!





Vart tog "is-bollen" vägen...?





Kan det bli...





MÅÅÅL!!!





Snälla matte , vi kan väl stanna en stund till o leka...????



Jo minsann, jag har haft kul idag!!!
Man får väl hoppas att kvällen blir lika kulig!


                                                  
                             
                                                  
                    VI SYNS SEN!   

                                                  
                                 KRAM TORSTEN   

 
 
Ruff

Ruff

4 februari 2009 17:35

Ja du Torsten! Katter är lite märkliga! Och människor också måste jag säga. Så fort man har som roligast ska man åka hem eller så får man inte fortsätta. Och vad kul med bilder på dig som liten! Otroligt söt! Och samma sovstil som mig :) Den är bäst!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Stella

Stella

4 februari 2009 20:00

Nu du Torsten händer det grejer här i Borås, det snöar!!!! Snart kanske jag får springa i snöhögar precis som du gör, det ser ut som du haft en toppendag!!
Natti natti Stella

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
cesare

cesare

4 februari 2009 22:50

Tjena brorsan!
Här har det oxå snöat! Va bra du har det med ledig matte! Min har släpat med mig till jobbet HELA DAN! och eftersom jag var superskällig blev jag instängd på kontoret själv!!!!!! jag är klart missnöjd!
Natti
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 februari 2009 23:07

Vi önskar i bland att mamsen hade ett jobb att gå till så fick får vara ifred med att stjäla lite hundmat och så. Men inte, hon vakar som en hök över oss.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo och Acke

4 februari 2009 23:25

Vi kommer vi kommer!! så kul att lattja runt på "snöberg" och rulla ispluttar i mååååål!!

Fasen så avis vi är på eran snö! Visst klär du i "strandgräsbeige", skitsnyggt!!

Så där skrynkliga är mattes fingrar med ;)
puss på din lilla nos!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards