Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

God förmiddag!

Av Eva - 8 februari 2009 10:44

Tjabatjenahallå!!!!

Här är det fortfarande kallt, snöigt och blåsigt.....Har sovit lååångnatt men känner mej ändå lite "down"!
Jag o matte har nyss kommit in, jag kan lova att matte går fort, inte hinner jag med att snusa o lukta inte.......ja,ja....lite får man tåla!





Kolla in stilen...bråttom,bråttom!





KALLT!!!!



                              På återseende!
                                 KRAM
   
                                                  
                           





 
 
Stella

Stella

8 februari 2009 11:48

Oj, vad mycket snö ni har!!! Här har det oxå kommit en del, kul! Jag rymde in till grannen förut, matte är arg!! Vi får väl se hur denna dag blir!?

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

8 februari 2009 15:25

Brrrrr så kallt det ser ut! Vi är aströtta, Acke har blodspårat och jag Primo har mest busat:) Jo sen när matte tog en runda med oss innan vi åkte hem då sprang jag själv på både Ackes och Goliats blodspår...hi hi..jag är duktig jag...men matte vart lite orolig när jag var borta ett bra tag, jag tog liksom lite större sväng en hon tyckte var nödvändigt!! Men vaddå jag kom ju:)
tjinelitjong i snödrivan lång!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
cesare

cesare

8 februari 2009 16:35

Usch!
Vilken massa kallt vitt ni har!
Västkust Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

8 februari 2009 19:45

Verkar vara snö nästan överallt.
Här har det kommit massor med sån.
Räcker för länge sen!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

8 februari 2009 19:56

Vi vill också ha.!!!!!!!! Mamsen säger att vi t så mycket du kan
vinterpussarär vintervovvar ut i klospetsarna, men vi har ju ingen. SNYFT. Skicka hit så mycket du kan. Det går ju flyg hit
vinterpussar

http://lagottoflickorna

 
molle

molle

8 februari 2009 21:04

jasså ni har kallt..vi har inte särskilt kallt bara mycket snö

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Torsten

Torsten

8 februari 2009 21:33

Strövlarna: Har hyrt jumbojet, ska lasta det fullt med snö...kommer imorgon!

Sigge: jo tack, NU räcker det (trodde aldrig jag skulle säga det!)

Cesare: Det är inte usch...det kallas vinter!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards