Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

FREDAG 13/2

Av Eva - 13 februari 2009 19:19



                  
                            Ingen otursdag det här inte......

Vet inte varför man tror att fredag den trettonde betyder otur.....Matte hävdar bestämt att själva numret 13 betyder tur.....hon har bl a vunnit på chokladhjul några gånger på nr 13, det vill inte säga lite det!!!
Som vanligt har vi haft en härlig dag trots att det var en otursdag.....

Först vill jag visa mitt härliga älgben som jag fick (måste nog tacka Malte o Snoken).... GOOOTT!!!





Slurp, slafs. nafs....





Mmmmmmm. MITT
 ben.....





TACK.....kära husse o matte!!!


På lunch promenaden tyckte matte att jag skulle jaga snö-stycken.....Kan jag väl, sa jag.... Inte visse väl jag att de var så svåra att hitta....





Kom igen då....kasta!





Yes, där for den....!




                         
....här nånstans....?




   
Där!!!





 

Nu slutar vi.....det här var ju hopplöst!





HJälp....var är jag?





Pjuhhh, trodde jag var borta....bara på väg upp...





Ingenting här.....





Äh, jag kommer ner igen....




Is  i skägget....igen!



Händer väl inte sååå mycket, men vi har kul iallafall (mest matte faktiskt, hon är fortfarande "hög" på vintern).
Men sååå är det verkligen fredag, vi ska se Let's dance och mysa......det betyder att "de" i soffan säger åt mej att lägga mej o vara still så att dom kan få sova i lugn o ro......pömsiga människor!!!



                                                  
                                
                     Jag säger som vanligt jag....
                         SOV SÅ GOTT!!!
                                                  
                                   
                                                  
                        KRAM TORSTEN!






 
 
Stella

Stella

13 februari 2009 22:24

Torsten, jag hoppas att du har " kört loppet" under Lets Dance, det har jag, hihi, värsta valprycken, är det fredag så är det!
Jäklars va mycket snö ni har, ser ju ut som du är på väg att drukna, var försiktig!
Sov så gott!!

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

13 februari 2009 23:33

Men vilken härlig dag du och matte har haft.
Du är ju bara så himmelens söt lilla trollunge.
Skickar massor av kramar till er alla. Hoppas det blir några över till Alla Hjärtans Dag
pussar

http://lagottoflickorna

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

13 februari 2009 23:52

Torrige T, sorry men det blev sent ikväll i alla fall....det har varit så mycket idag!!

Du är en sötnos och jag bara måste få pussa den där lilla nosen på riktigt!!
Natti!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

14 februari 2009 02:21

Ja du Torsten vi är många som vill pussa på dig men imorgon skall jag äntligen få pussa på en annan pussgurka för då skall vi till Stella så det blir måååånga nospussar, vill du att jag pussar henne från dig oxå??? för hon är världens sötaste tjej

http://www.sykulan.se

 
Torsten

Torsten

14 februari 2009 08:59

Kulan: Du ska absolut pussa Stella från mej....Jag tycker också att hon är söööööt!
Trevlig helg!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

14 februari 2009 11:22

Detsamma till er! Ha en underbar dag!

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
molle

molle

14 februari 2009 11:32

ville bara..
önska er en underbar alla hjärtans dag.
kram

http://bobmarleys.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards