Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Lucky, lucky, me.....

Av Eva - 26 februari 2009 18:47


Visst kan man säga att man är lyckligt lottad...
Ingenting har man att klaga på (förutom en viss snålhet från vissa jag känner), mat för dagen, ett stort hus, många leksaker, en husse o en matte som ääälskar en, fina kompisar....listan kan göras lång.....
Ville liksom bara tala om att jag är nöjd med livet (som vi lever här)....

Ännu en särdeles vacker dag med strålande sol och gnistrande snö...
Fastän matte jobbar så hinner vi ibland på lite roligare turer på lunchen,
så blev det idag....






Här kommer lilla Torsten, håhåjaja....






...glatt springande över isen...håhåjaja....






Han skuttar fram så lustigt....håhåjaja...






...o dyker ner i snöön...håhåjaja!






Kängurun Torsten!






...det berömda gasell-hoppet!






...jag är så lycklig......






Ser ut att ramla snö över mej....






Akta er, snön.....för jag tänker ÄTA upp er!!!





Tror inte att det undgått någon att jag ääääälskar snööööö....
Hoppas innerligt att sommaren, som alla pratar om, är lika rolig!
Sigge pratar mycket om sina spa-gropar och jag tycker det låter väldans intressant, det tänker jag prova så fort jag bara kan!
Men nu....väntar middag och sen kvällspromenad....sen tror jag att det blir lite bus till "Antikrundan".....


                                                  
                                 
                             
"Lycka är när vardagens ting
                              lyser som guld"


                                SOV  SÅ GOTT!
                             KRAMAR TORSTEN







                                    

 
 
Acke och Primo

Acke och Primo

26 februari 2009 20:45

Var glad och nöjd för vet du va? en Björntjänst gör ju ingen glad , glöm bort bekymmer sorger och besvär.......OHH YEAH!!

Sorry Torsten lille, vi vet att du ville, att vi skulle läsa här men nu var det sisåhär, att matte fnatte hade ont igår...så vi läkte hennes sår, inget läsande på bloggar alls vi låg och gosade mot mattes hals!!

Puss och go natt, tur att du har Monkan, Molle och min (primos) syrra där och busa järnet med!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

26 februari 2009 21:00

Ja du Torsten jag är mer imponerad att din matte lyckas ta kort på dig som du far runt! Du lyckas ju alltid fastna på något! Jag har inte riktigt lärt mig att springa ännu, de tappra försök jag har gjort springer jag alltid och nafsar matte i benet. Tycker bättre om att lunka :) Sov gott!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Yrsa

Yrsa

26 februari 2009 21:55

Jo jag tror jag snart har växt om dig - då du!!! Då är det jag som ligger över dig och inte tvärtom. Kanske vi kan dra på utflykt i helgen, på isen, och ta med oss fika?

http://akital.bloggagratis.se

 
Stellas matte

Stellas matte

26 februari 2009 22:05

Vet du vad Torsten, du är bara bäst!! Alltid lika trevligt att titta in hos dig!

Stella hälsar med en stor nospuss!

Kramar Lotta

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

26 februari 2009 22:30

Härligt att se när du är såå lycklig! Vilka fina blandade småhopp du kan göra!

Sov så gott

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 februari 2009 22:38

Det borde vara förbjudet att vara så söt som du är. Mamsen har ett fånigt leende i ansiktet när hon läser din blogg.
kängurupussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

27 februari 2009 01:29

Torsten skrutt skrutt skrutt, tog ett skutt skutt skutt
under snön snön snön ligger sjön sjön sjön...
"flåt" kunde inte låta bli :-)
kulan

http://www.sykulan.se

 
Cesare

Cesare

27 februari 2009 07:47

Ååååå. brorsan så härligt att du har det bara bäst(trots det vita..)
Kram
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

27 februari 2009 09:25

Du ser verkligen ut att leva livet, underbara snöbilder!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Karran

27 februari 2009 18:28

Du och din matte är på tok för söta!!!
Önskar er alla en riktigt trevlig helg med mycket sol och ingen mera snö!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards