Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Trapp-Torsten!

Av Eva - 9 mars 2009 18:48



  Men hallå på er!!!

Tänk, nu är snart veckans första dag avklarad....fort var det gjort!!
Har varit om möjligt ännu tröttare idag än igår, så dagen har avklarats i horisontal-läge! Lite har jag rört på mej förståss....






Här leker jag leken "skjuten ur en kanon"......






...därför jag ville upp på min snöhög så fort som möjligt...






...å leka "king of the hill"......f'låt "prince of the hill"....






....för att sedan leka "Ferdinand"....men under björken!






....jahapp...."inte stöta mark"....






...sen springer jag bara....






...springer lite till....



Matte är lite taskig tycker jag, hon tycker att jag blir så rolig på bild när jag springer, det är därför hon hela tiden sätter in mej i de mest knäppa positioner!

Nu till NYHETER!!! Jag har börjat gå i trappan!!  Det är ju så kul, att nu springer jag upp o ner, fram o tillbaka......






Bäst att hålla tungan rätt i mun!






Neråt går det....






Här  i soffan i gillestugan tänker jag hädanefter "joina" ungdomarna
när dom ser film....(o då ska jag ligga på filten)






Sen så går det oppåt en liten stund.....






Å snart så var jag uppe....en duktig hund!!!






Numera självutnämd väktare af trappen!



Jag är faktiskt lite mallig.....Det stämde det matte sa, ja det var nåt om att övervinna sin rädsla, bla, bla, psykologiska spärrar....bla,bla,bla
Skit samma, det stämde iallafall!
Dåså, då är jag klar för idag, ska strax ut o härja....sen blir det sängen!




                         " En smula hänsyn och lite omtanke
                           betyder så mycket"
                               
                                                  
        Nalle Puh


                                                  
                  

                            GO'NATT O SOV GOTT
                                KRAM TORSTEN





 

 
 
Stella

Stella

9 mars 2009 20:03

Nu är du allt stolt, och med all rätt, stor tuff kille!! Det var väldigt vad du växer, nu har du nog gått om mig i både höjd och vikt ser det ut som!

Ha en go kväll
Puss på dig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

9 mars 2009 22:09

Grattis brorsan!
Äntligen trappans väktare!! men behöver ett tips om det där med sängen.. får inte vara i husses och mattes.. (den är skitmysig) hur gör man obs det är mest husse som behöver övertygas!
Natti, natti från
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

9 mars 2009 22:18

Vilken liten tuffing du är som bemästrar trappan så bra nu!

http://timsevimse.blogg.se

 
 Litzi och Molle

Litzi och Molle

9 mars 2009 22:30

Du är sååå duktig Torsten. Vi är jättestolta över dig.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

9 mars 2009 22:34

Vilken kille som klara trppan nu!!!
Kanonbra att kunna, då kan du hålla koll på ungdomarna så du inte missar någon bra film
pussar

http://lagottoflickorna

 
Yrsa

Yrsa

9 mars 2009 22:49

Va bra! Nu kan vi springa i trappor tillsammans. Jag har badat för första gången i dag - men..... jag tyckte inte det var så kul - det var roligast efteråt i handdukarna. Sov gott /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

9 mars 2009 23:59

Men det var ju det vi sa..." plötsligt så händer det" Tjohooooo vad du är bra!

Tänk att du är riktigt stor nu, ingen liten snorvalp längre....
Tjingling pling!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

10 mars 2009 03:08

Säger bara en sak Torsten: Puuuss....
kulan

http://www.sykulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards