Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Tisdag 10 mars

Av Eva - 10 mars 2009 18:07



Jag undrar just om solen har tagit sej
                                  lite semester.....den har kanske blivit
                                  trött...??!

Man kan verkligen säga att den lyst med sin frånvaro rätt så länge nu....
Jag saknar ju den!!! Här är det lite grått o lite små-snöigt o lite trist, fast tack o lov inte många minusgrader.
Har inte så mycket att berätta, händer ju inte mycket på dagarna...
Man äter o sover o är ute lite däremellan....






Idag var det mattes tur att leka....hon försökte sej på "gömma hund"...






...lyckades väl sisådär....






Jag ville göra annat jag....






Jag fick nämligen syn på ett skoterspår.....






...och då drar jag....






....som en avlöning!!!






Blev tvungen att vända, matte avlossade en sån där hård vissling...






Kommer, kommer....ta't lite lugnt!





Ohhh, måste vila lite....




Matte säger att det är som att jag får krut "baki arslet" när jag ser ett skoterspår.....Jag säger att det talar till mej "skynda, skynda Torsten!", det är bara kul helt enkelt!

Nu är det "kvälla" igen och jag väntar på mat.... Sen tror jag att det är dags att dra igång lite bus, jag har varit alldeles för stillsam ett tag nu....







Än så länge är jag snäll.....men vi får väl se (hehehe...)



                      GO'NATT PÅ ER, SYNS IMORRON!
                              KRAMISAR TORSTEN


                             



















 
 
Sigge

Sigge

10 mars 2009 19:17

Finns ingen sol här heller.
Kommr bara en massa äcklig snö!
Våren verkar vara på rymmen

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

10 mars 2009 20:26

Vill ni ha vår? Kom hit då vettja, vi har massor sånt. det vi inte har är skoterspå. Skulle vara väldigt roligt att jaga ett sånt.
pussar

http://lagottoflickorna

 
 Anna med flock

Anna med flock

10 mars 2009 21:17

Du ser ut att ha spring i benen...oj vad det går!

http://timsevimse.blogg.se

 
Robban

Robban

10 mars 2009 21:40

Här nere i södern har vi haft riktig vårvärme i två dagar nu... Sånt piggar ju upp!Hoppas ni också får lite vårsol snart.. //Robban

http://www.buksvagern.blogg.se

 
Grålle

Grålle

10 mars 2009 22:47

Åhh så härligt det ser ut att springa i snön. Matte säger att det nog är slut med det för i år. Inte för att vi haft så många dagar med snö. Det är ju ganska snölös vinter här i Falkenberg. Här blommar snödropparna Nu!!!

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

10 mars 2009 23:01

I kväll så behövde vi lite gott humör, vet du vad vi gjorde då? Jo vi gick in här på din sida, nu är vi genast gladare, fine Torsten, du är alldeles underbar!
Puss på dig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

10 mars 2009 23:10

Förstår inte hur din matte jämt lyckas fånga din "in action". Idag har det snöat jätte mycket och jag har fått vara med på förskolan där matte jobbar! Eller ja...sitta utanför och titta på barnen. Ska göra det imorgon med en stund! Sen blir det lek i all snö som har kommit. Men matte längtar efter sommaren så hoppas det är lika kul med vatten som det är med snö!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
kulan

kulan

11 mars 2009 01:15

Hej å hå.. lille Torsten eskimå..
Jag förstår dig Torsten om du börjar tröttna på snön , den verkar ju aldrig ta slut däruppe.Hoppas att du busat ordentligt ikväll..
Godnatt min skatt
kulan

http://www.sykulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards