Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Vårdagjämning...

Av Eva - 20 mars 2009 09:21



                                    


                            FREDAG OCH VÅRDAGJÄMNING......


Inte helt fy skam.....Här är det flera + grader och blött....njäää, det är väl nackdelen med att det ska tina. Jag o matte passade på att åka ut på isen redan strax efter 7 imorse (jag vet....jätteknäppt!!!)...
Men helt ok!








Solen hade det lite tungt på morronkvisten!








Fasligt mycket aktivitet på isen, denna arla timme (fast de har väl tänkt gå hem tidigt idag....)








Jag satt mej ner o funderade en stund....(lite njuffe-
profil över mej tycker matte)








Ja, vi var ju inte helt ensamma med kommun-jobbarna...








Akta er tanter!!!! Jag kommer o tar er....








Hitta ett gräs.....den är min!!!








...gräs kan man ha mycke' skoj med....








...det hänger liksom med i svängarna....








Eftersom solen hade det lite jobbigt, tänkte jag hjälpa
till en smula....







Jag tog en liten soldans....








...la in en ny snurr...








Men sen gjorde jag som jag brukar....








Går det så går det.....








Njaaa, skulle nog inte ha lagt in snurren där......







Fast nu när klockan är 09.40, NU skiner solen för fullt, så visst fan hjälpte snurren!!!!
I eftermiddag kommer mormor o morfar hit , de ska äta middag med oss. Morfar ska få en present också för han fyller år på söndag (86 år)!!
Imorron o på söndag ska jag gå kurs ( ni läste rätt), lilla jag! Minsann ska jag få vara med på Rallylydnad....vet inte vad det är, men det låter kuuul! Det är ju flera hundar så jag tänkte : klart som korvspad att det blir bus!!

Det blev ett tidigt inlägg idag, men jag vet inte om jag hinner nåt mer idag....det är därför!








 
Så jag säger : Ha en bra fredag!!! 



                  VI HOIRES (som vi säg här i Piiite)!!!

                            KRAMAR TORSTEN



 
 
Stella

Stella

20 mars 2009 12:55

Rallylydnad låter jättekul, själv ska jag gå klickerkurs i helgen, vet du vad det bästa med kurser é? Man brukar få massor med gottis :) Ha en underbar fredag!
Puss o Kram

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

20 mars 2009 16:20

Inte för jag vet men rallylydnad måste vara SUPERSNABB RACING! Ha så kul!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

20 mars 2009 16:36

du, du får gärna berätta om rallylydnad för mig sedan..för jag har hört talas om det, men inte fattat vad det egentligen är!!!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

20 mars 2009 22:05

Prima soldans du utförde! Skojjigt med kurs, jag har provat rallylydnad med Tim en gång, jättekul men oj vad jag snurrade till det...Tim trodde nog matte fått fnatt ;)

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Karran

20 mars 2009 22:10

Önskar dej, din matte och husse en trevlig helg och lycka till med kursen.

 
Monkan

Monkan

20 mars 2009 22:18

Hälsa morfarn och gratulera. sov nu sött för i morrn blir det tufft;)

http://lagottokrullet.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

20 mars 2009 23:19

Ska du börja på kurs? Då har du ju blivit stor!!!!
pussat Gulletorsten

http://lagottoflickorna

 
Stella

Stella

20 mars 2009 23:49

Bara kikar in och ser så att du sover gott, man måste vara utvilad inför kursen!

Sov så sött världens finaste Torsten
Nospussar från Boråsbruttan

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards