Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Kursdag 2...

Av Eva - 22 mars 2009 18:24



   Blivande Rally-mästare...??!
Man kan aldrig så noga veta....men då måste jag nog träna, annars hamnar jag definitivt på - poäng....Fast matte tycker att jag har varit duktig, huvudsaken att hon är nöjd....det är ju hon som betalar!
Kul har vi haft och idag förstod jag mer vad jag skulle göra o jag gjorde det gärna!! Fast emellanåt ville jag hellre va' med dom andra ....busa lite o gärna nosa lite....








Samling vid pumpen! Alla ser laddade ut....








Ulrika blir lite påhoppad av glada vovvar....








Leken kan börja....








Tito.....en snäll kille som gärna ville lika med mej....








En väldigt duktig deltagare (modell mindre) med hund....








Ett mycket duktigt par....(vågar inte skriva några namn,
för tänk om det blir fel...)
Visst är vi snygga...vi lagottosar....??!!








Monkan i samspråk med Anna-Lena, vår instruktör....








Min Monkan med min Molle!!!








Dom jobbade på bra....





Idag har även husse följt med, han har fotat....Så håll till godo.....
Minns att jag sa det.....Blivande Rally-mästare.....








Snart ska vi ut på banan....








Första skylten....








Ganska hängande koppel....tycker själv det ser bra ut!








Matte fick mej att ligga en liiiten stund.....








Den där uppmärksamma lilla grabben....det är jag!!!








Matte....visst är jag väl duktig???





Efter 4 timmar i går och 4 timmar idag (+ att vi faktiskt var på fest igår, det får jag berätta en annan gång...), så kan man nog påstå att jag är rätt så mör!!! Känns som att jag ska sova i en hel vecka efter det här! Men jag måste träna...kursen fortsätter om två veckor, med en lika intensiv helg och då måste jag ju visa att jag kan....Pust!!






Trött "T" i bilen på väg hem.....







                                            
Tack alla trevliga lagottosar med mattar o hussar för en fantastisk trevlig helg!!! Vi syns om 2 veckor!!!

Nu ska jag softa i soffan men husse....Känns lite skönt med måndag igen...


                              SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT!!!
                                      KRAMAR TORSTEN





 
 
En stolt Stella

En stolt Stella

22 mars 2009 19:19

Vad stolt jag är över att vara din vän, du ser såååå duktig ut, sen att du är snygg också, det är bara ett plus!
Sov nu gott och länge, det har du förtjänat!

Puss på prinsen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

22 mars 2009 19:52

Det syns ju på bilderna hur duktig du är. Tummen upp för en blivande mästare!

http://lagottoteam.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

22 mars 2009 20:25

Rallymästare? Givetvis blir du det lilla Prinsen. Så härligt med så många krullisar som du träffar, och så Monkan förståss. Lyckliga dej
pussar

http://lagottoflickorna

 
Tito

Tito

22 mars 2009 20:50

Så duktig som du är har ni snart mästartiteln! tack för en jättetrevlig helg! Vi syns snart!

http://lagottotito.blogg.se

 
Grålle Stolle

Grålle Stolle

22 mars 2009 22:50

Åhh så kul Ni ser ut att ha!!! Där vill jag också va med! Lite långt att åka kanske... Förstår att du är trött.

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

22 mars 2009 23:26

Sååå duktig du är Torsten!
Sov så gott.
Kram på dig

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

22 mars 2009 23:52

HEJA Torsten ( klapp klapp klapp!) HEJA Torsten ( klapp klapp klapp!!) Klart du blir The Champ! Vilken kontakt, vilken svansföring,WOW så duktig du är!!! Lite avis på alla "Gottisar" du får träffa!

Natti natt!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

23 mars 2009 01:24

TJHOOOO...vi har fått en ny RALLYPRINS (du vet väl att Prins Bertil kallades för det) och nu har vi en ny... jaaaaa.. !!! Vad duktig du var trots att du var på fest igår och kanske hade lite bakelsesmälla idag.
Puss på dig prinsen och dröm sköna rallydrömmar
kulan

http://www.sykulan.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

23 mars 2009 10:32

Vilken stjärna du var på kursen!!!

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards