Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Lördag...

Av Eva - 28 mars 2009 16:10



             
               

                               "Man behöver inte tvunget
                                tala om att man gillar en vän,
                                han vet.
                                Men tala om det ändå.
                                Vänskap liksom plantor,
                                blommar större och bättre med näring."









Låååånga lördagar.....det gillar jag! Det är därför jag vill att vi ska kliva upp samma tid oavsett om det är måndag eller lördag....Fast skillnaden är att på måndagmorron kl 6.15, då är jag trött....på lördagmorron kl 6.15, då är jag pigg!!! Jag är konstig tycker matte....men jag vill ju va' med dom så mycket som möjligt när dom ändå är lediga...det är väl inte konstigt...??! Ganska logiskt om jag får tycka!










Ja, vi är tjatiga....Men alla ni som inte vet vad vår-
vinter är.....kom hit!!!!








Vi for till Gläntan...hittade en grillplats, där man får stå
på bordet.....








Men va??? Molle o Litzi?? Tjoselitjosan!!!








Jag o Litzi drog igång direkt....








Hon visa mej på en grop....







...som hon helst ville ligga i....








...jag mula ner na' lite extra jag.....








Ibland hinner jag inte riktigt med....
(pssst... det är jag till vänster....Matte är en riktig
mästerfotograf...)








Kul matte....ja, vi ser att himlen är blå *himlar med
ögonen*....








Jag håller med Litzi....livet ÄR skönt!!!








Min husse o Molles husse, Tomas....








Skönt att sträcka på sej i snöglittret....








Monkan njuuuter.....








Molle han är så duktig....han vill ha kopplet med sej....








Mmmmm.....matdags!!!








Fåglarna behövde vi inte bjuda....de hade egen mat!








En korv med bröd, tack!







En braig dag igen....Jag har det så bra jag!!! För att inte tala om husse o matte som har en sån trevlig kompis som jag.....hänger med på allt galet de vill....pussar dom go'natt....äter glatt det jag blir serverad (även om jag tycker det är väldigt snålt ibland)....Inte konstigt att dom tycker om mej så mycket!!!










Japp, nu är jag trött....igen....








zzzzzz......Ha en...zzzzzkön ...lördag..zzzz..kväll...zzzzz




                             10000000000000000000000000
                                           PUSSAR!!!




                                            



                                            TORSTEN





 
 
Primo och Acke

Primo och Acke

28 mars 2009 18:12

Den där "vårvintern" ser onekligen härlig ut...för det är väl den som din husse lagt på grillen? ;)Måste smaka ljuuuuvligt!

Så kul att du är kompis med min ( Primo) söta kära syster! Hälsa henne gott nästa gång ni ses! Vi har haft en tråkdag...ja vi latja lite med en 5 mån Sheltie...nja inge kul, så vi grävde en stor grop i stället,damen med Sheltin undrade ifall det var ngt rastypiskt? ......Gissa vad matte svarade på det;)

Hopp och hej!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

28 mars 2009 18:20

Oh, stön o suck säger matte våran. Sååååååååå underbart ni har, ja det är väl mattes norrbottens rötter som gör sig gällande. Blicken blir alldeles stirrig, så mysigt ni har. Grilla korv ute en härlig vårvinterdag, gott ja det kan vi hålla med om.

http://lagottoteam.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

28 mars 2009 18:49

Fyyyyyyy så orättvist att ni har solen!
Här är det bara grtt och grått på himlen och marken är full med vidrig onödog snö!!!!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

28 mars 2009 23:36

Vilken lycka, grilla i snön,träffa Monkan och kompisarna och sen killgrejer med husse. Vilken dag!!!!
lyckopussar

http://lagottoflickorna

 
Stella

Stella

28 mars 2009 23:45

Bara smyger in för att säga Go natt, kom precis hem, matte är trött så vi bloggar i morgon..

Sov så gott, dröm om mig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

29 mars 2009 00:07

Livet kan nog knappast bli bättre Torsten, lördag, solsken,Molle, Litzi o Monkan!! Har själv haft en toppenkväll med min älskade Stella på besök. Gissa om det blev mycket kill på magen!

Sov gott Prinsen!

 
Totti

Totti

29 mars 2009 01:16

Åååhh så härligt att få se sol och blå himmel, om än bara på bild. Jag säger bara: MERA!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

29 mars 2009 11:27

oj vad vacker och glittrig snön va på korten. TACK för raderna i vår blogg..jodå, det gick bra, men vi hade hoppats det skulle gått bättre;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

29 mars 2009 15:19

Glömde taccka för den goá blötpussen som Stella skickade med från dig!
Puss tillbaka!

 
Cesare

Cesare

29 mars 2009 16:56

Vadmysigt du har brorsan ! Smarrigt med grillen...
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

29 mars 2009 17:17

Det har varit mycket den senaste tiden. Matte håller på att slutföra sitt pluggande och sen börjar hon heltidsjobba den 1 april. Men kanske nästa helg eller någon dag - matte slutar 4 på dagarna. Hur ser det ut för er i veckan?

http://akital.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

29 mars 2009 18:01

oooooh vilka härliga bilder, vad trevligt ni har det.

http://saphira

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards