Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Sommartider hej,hej.....

Av Eva - 29 mars 2009 18:56



.....Sommartider....

Det firar vi med snö! Jag tycker inte alls den är onödig, den är kul!!!
Idag har det inte hänt särskilt mycket....min lilla husse är lite krasslig, så jag har mest haft att göra med att sköta om honom! Lilla matte är frisk så henne har jag härjat med i skogen....kuuul! Jag kanske får sköta om husse imorgon också...han vet inte än, han måste visst känna efter imorgon bitti....Jag tycker att han ska stanna hemma, det skulle jag tycka om!












*den som ändå finge sej en liiiten, liiiten bit....*
(jädra snåltarmar!!!)








Ja se det snöar......det var väl roligt , HURRA......








Vi var o strosade på en fotbollsarena.... i träda just nu!








Tänkte kolla in läktaren....








Tjaaa, här kanske man kan sitta till sommar'n o kolla
fotboll.....








Sniff, sniff.......








Inte illa pinkat av en nybörjare.......lingon (kunde ha varit tryffel)








Nä, nu drar vi vidare.....








Håll efter mej....så blir du tvåa....








Matte, vad du är seg....








Tingeling, tingeling....här jag rasar omkring.....








"Tocka dä Råosa, jenna kom hä en kåo dell!"
(Översättning: Flytta på dej Rosa, för här kommer det en
ko till)








Man ser inte skogen för alla träden.....








Måste tugga lite på skogens alla nyttigheter....








Nu ser jag ut som jag ska...med snö i skägget!









Ojojoj, vad husse nyser här i bakgrunden....man kan ju tro att taket ska lyfta......Bara han hostar o nyser i armvecket, har läst att man ska det...










Intar snart detta, mitt favorit-läge.......


      

                                  SOV SÅ GOTT (imorron är det måndag)
                           KRAMAR TORSTEN





    
                                                  
       
                                           



















 
 
Stella

Stella

29 mars 2009 20:29

Tycker synd om din husse, inget roligt att nysa, jag och matte nyser på kapp här!!

Nu har vi ingen snö kvar, för och nackdelar finns det, när det är snö blir man inte så smutsig och då slipper man ju duschen, men nu när snön är borta får jag snart börja bada i sjön, läääängtar!!

Sov så gott dyre prins!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

29 mars 2009 22:54

Söta lilla Torsten det är inte Polska jag skrev på utan en Ryska som jag trodde att alla kunde;) Skål och adjö betyder det!
Puss lilla snöboll!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

29 mars 2009 23:20

Du vet den där läktaren där du var - på onsdag ska jag dit och se fotboll - hoppas snön är borta då. Puss Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

30 mars 2009 00:01

Men man kan nog bli Lingonhund oxå Torsten :-) Meen tar aldrig snön slut hos er. I och för sig fick vi 1 dm i fredagsnatt men den försvann lika fort igen.
Stackars husse som är sjuk och lyckos Torsten som kanske får ha honom hemma imorgon.
Puss på dig "goknul"
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

30 mars 2009 00:10

Men en lingonlagotto!!!!
Du är ju bara bäst. Har du sett att syrran Saphira har bloggat igen? Ta nu hand om dina sjuklingar så dom blir friska
pussar

http://lagottoflickorna

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

30 mars 2009 08:44

vart husse hemma??Det vart matten i detta huset iallafall;)Vi drunknar snart i snö här......fast idag töar det iallafall;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards