Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Husse o jag....

Av Eva - 6 april 2009 18:40



                
                                                  
  Hallå !


         Måndag idag....Rätt bra da'r faktiskt! Jag är ofta väldigt trött
         efter helgen, så måndagar är helt okej!!
         Idag ska jag visa er när jag försöker (obs! försöker) lära husse
         soldansen.......









              
                                 Börjar med uppvärmning.....







              
                                           ...viktiga grejjer...
                                  så man inte sträcker sej....







              
                              Kom igen....lite mjukare knän.....







              
                           Precis så.....1..2... och böj.....







              
                    Då tar vi snurren.....Kan jag få se lite mjukare
                    höfter?!!







              
                                 Jamen sådär ja.....BRRRAAA!!!!







              
                                Kan du göra lite fortare??!!

                                Soldansen går väldigt fort.....







              
                                          Hyfsat husse!!!







              
                             Jösses va' jobbigt! Tror jag kör själv i
                             fortsättningen....







 
                         Svettiga med nöjda, lunkar vi hemåt.....







   
Nå, va' tyckte ni? En ny stjärna på G? Jag tycker att han får allt träna
    lite om han ska bli lika bra som jag....*skryter lite*
    Nu ska jag ut på källsturen, jag hoppas det blir skoterspåret så jag får

    springa lite.....









 
                                 VI HÖRS IMORRON!                



                                GO'NATT OCH SOV GOTT!!!
                                   KRAMAR TORSTEN




                                                  
                        







 
 
Stella

Stella

6 april 2009 20:02

Jag har också haft med mig min husse ut idag, lära han dansa är ingen idé säger matte, då kan jag tydligen lika gärna dansa med kylskåpet menar hon??? Men roligt är det när hussarna är med!
Sov så gott snyggTorsten

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

6 april 2009 23:00

Vilken kool lärare du är. Vi ska minsann be att TV startar ett dansprogram för hundar. Ska då kallas för Torstens let´s soldans.
solpussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

6 april 2009 23:28

Jodå din husse ser allt ut som en blivande dansare och med en sån duktig lärare går det inte att misslyckas!!

God natt och danskramar till dig!

 
kulan

kulan

7 april 2009 02:50

Meeen Torsten, jag trodde du hade stulit en hel falukorv... (ser ut så på bilden) Joo nog ser han ut att kunna dansa husse din, men inte som du . Är det du som kallas för "Stäppens son"
Godnatt lille Fred Astair och dröm vackra soldrömmar så att även du skall få se färgen som heter Grönt och inte bara Vitt
Kulan

http://www.sykulan.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

7 april 2009 13:46

åå vad härligt du o husse ser ut att ha. sååå vackert:)hihi..trodde det va en falukorv du låg o tuggade på;)...joduuuu, fjääädrar så pyntat det var i huset;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

7 april 2009 15:58

Fniss - va rolig din husse ser ut. Se till att han dansar soldansen nu till påsk också. Matte hälsar att hon ringer till din matte imorgon, eller ikväll. Kram /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

7 april 2009 16:11

Ja kom du hit lilla gubben så ska du få glass! Du kan tala om för matte att här behövs ingen soldans ( tycker nog att din husse får jobba på den lite;) ) för här är det sol och matte sitter i linne på baksidan;)
Puss på dig gullgosse!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

7 april 2009 20:10

Vilken kille du är Torsten, rena dans casanovan..du skulle lätt vinna "lets dance"
Träna på du med husse så ska du se att han mjuknar upp innan skoteroverallen åker av..

http://marno.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards