Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Lååångfredag...

Av Eva - 10 april 2009 19:07



                  

                                  Låååångfreeedaaag!!!

           Hm, dåligt väder idag, en massa snöglopp....blev ingen
           stuga idag!!! Imorron drar vi, oavsett väder...fast dom har lovat
          sol....
          Igår hade vi gäster, det var Eva.B o hennes sambo NIcke!
         Matte o Eva.B har Hårverksta'n ihop, dom har haft mycke' roligt 
       genom åren.....









 
                                          Jag o Eva. B......








                          MIN husse o Eva B...ser dom lite ...
                          ja....onyktra ut???







 
                           Matte o Nicke.....glada eller.....
                           för mycke' vin....???






  
 
                       Sen skulle dom klä ut mej till påskkärring....







             
                                      Ytterst förnedrande.....







              
                        Jag sa till på skarpen.....SKÄRP ER!!!







             
                         Jag är ju PRINSEN.....Torsten!









            Ja, vi vaknade imorse och det SNÖADE.....väldigt blöööt
            snö....









 
                      Inte var vi så lessna för det.....







 
     För detta...go'vänner.....det gror i vår rabatt, trots 1/2 meter
     snö runt om......Det finns hopp!!! Våååren är på väg!!!









           Sen så....istället för stugan... Vi for ut till Yrsas stuga....
           Trots snöfall o allmånt dåligt väder så har vi varit ute,
           gått en långtur på isen...grillat korv....NÄ, här vilar inga
           lessamheter!!!!









 
                Hej...o välkommen för i helvete....!!!







             
                       På promenad....Yrsa förevisar sina halsbrytande
                       kullerbyttor.....







               

              
                          Kerstin o Per vänslas lite....men vi låssas inte
                         se......Usch....







             
              
             
                            Sen blir det korvgrillning.....







         Lite korv blev det.....Jag var dyngsuuur efter allt bus i
        den väldigt blöta snön.....Jag är blöt än.....flera timmar
        efter att vi kommit hem, jag har sovit i soffan och det
        tänker jag fortsätta med, för imorron blir det buuuus....
        skoter.....och mera korv!!!!







             
                           ÖNSKAR ER EN RIKTIGT GOD NATT!!!







                       


                                       KRAMAR TORSTEN


























 
 
Stella

Stella

10 april 2009 21:44

Oj oj oj, här var det festligt värre :-)

På sista bilden ser du ut som min husse brukar göra "dan efter", är du säker på att du inte intog några vuxendrycker igår???

Hoppas att du får en trevlig dag i stugan i morgon!

Puss till Påsk och sov så gott!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Timse

Timse

10 april 2009 22:09

Ni ser ut att ha haft det riktigt trevligt. Jaså, du fick också på dig en sån där sjalett...vad är det med våra mattar egentligen, ser vi ut som några påskkärringar eller? Puff på nosen!

http://timsevimse.blogg.se

 
salma

salma

10 april 2009 22:58

GLAD PÅSK!

Tänk att ni har snö och vi har badat i havet idag.

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

10 april 2009 23:47

Du e ju bara Piteås sötaste påskkärrig!!
Ser att du haft det kul med Yrsa idag och lite festligheter är heller inte fel!

Påskepussar på dig påskeprinsen!

 
kulan

kulan

11 april 2009 00:02

Ack lille Torsten vad får inte ni hundar stå ut med när mattar och hussar intaga dessa ädla drycker ... :-) Men måste erkänna att jag skrattar så jag gråter när jag ser Norrlands egen lilla påskpingla.Flåt Torsten men du är så himla söt
Puss från
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

11 april 2009 00:30

Oj då, verkar ha varit en väldans lyckad fest, fester är något väldigt viktigt säger mamsen. Fast vi får vänta lääänge på nån, vi har ju viktiga saker framför oss.
Norrbottens sötaste påskkäring är du i alla fall.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ruff

Ruff

11 april 2009 09:08

Halloj Torsten! Nu är jag tillbaka! eller jag har ju varit här hela tiden men inte hunnit kommentera! Men faster har dragit runt på mig överallt. Nu är regeringen tillbaka från utlandet så nu blir det lite ordning! Du verkar ha haft fullt upp och inga fästingar ännu. Trodde att jag gärna skulle vilja ha all den där snön som du har men vet du, efter snön så kommer något ännu bättre. Leriga trädgårdar och lerpölar! Perfekt att svalka sig i närsolen ligger på. Glad påsk till dig!!!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Ville

Ville

11 april 2009 10:55

Din lille tuffing...absolut för mycket knasdricka på dom tvåbenta när dom klär ut dig sådär. Sätt hucklet på husse så får han se och känna på den förnedringen och sen sätter du ut bilderna på bloggen . Då ska vi alla hundar hjälpa till att voffa...
En fortsatt bra Påsk önskar jag dig.

http://marno.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

11 april 2009 21:56

haha söööt påskkärring du var i nån sekund:) hihi..OJ, vad snö ni har. jaja, det e bara att njuta på, ni såg ju ganska glada ut;) sommaren kommer ju snart ändå med stormsteg:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

12 april 2009 18:20

Fy för den lede vad med äcklig snö ni har kvar!!!!!
Jag har i alla fall sluppit bli utklädd till påskkärring!

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards