Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Våren ÄR på väg!!!

Av Eva - 13 april 2009 19:23



Äntligen.....äntligen!!!!!

                  NU känner även vi att våren faktiskt är på väg!!!
                  Strålande sol och många + grader....GLAAAD!!!









             
                  
Även fast man är less snön......Visst är det otroligt
                   vackert?!!







             
                 Vi for ut på Gläntan, och kan man tänka...stranden har
                 tinat fram.....fläckvis!







             
                               Mysigt....och varmt.....







              
                           Sommarens rester sitter kvar i snön....









                         Nu har jag nöjet att presentera.....

                         Blivande världsmästaren......

                             ..... i höjdhopp.....

                               TORSTEN HOLM

                       (Stefan Holms avlägsna kusin...)









             




              




             
                        Hoppsansa....något halshuggen....




             
                             Eller hur??! Talangfull eller...?







             
                                     Äsch, jag bara skojja.....
                             Jag är ju bara en vanlig, halvgalen
                             lagotto, vid namn Torsten....hehehehe







             
                              Jag o husse tar kaffe-rast......
                                    (välbehövlig)







 
                        Visst har jag snygg färg på öronen?







 
             
Matte kastade ut några godisar....jag vet att dom ÄR
             här nånstans....







             
                             Den här bilden har jag tagit.....









                  På eftermiddaa'n har vi bara varit hemma, suttit
                  ute på balkongen....grillat parisare o bara mått bra!









 
            Jag har legat o solat och matte har suttit brevid med
            barfota fötter o viftat med tårna.....







              
                         Scillan fortsätter att gro i rabatten....
                                     JIIIPPIIIEE!!!!







 
                  Min första grop....grävd genom snön och ända ner
                  på gräsmattan ( jippie!)...Matte jublar inte!!!








             
                            Dags för mej att säga Go'natt!!!







                         



                                     KRAMAR TORSTEN







                 














 
                          




















 
 
Stella

Stella

13 april 2009 21:20

Nu får ni förhoppningsvis ingen mer snö, våren är underbar, den är solig och lerig och det är det bästa som finns!

Duktig höjdhoppare är du och en duktig grävare är du oxå, jag är imponerad!!!

Sov så gott allra finaste Torsten!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

13 april 2009 21:22

Grattis till våren !
Trodde att du skulle bli höjdis.. verkligen talang. Snygg öronfärg...jag ahr precis likadan och är oxå typ vårtrött
Natti, natti från
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Molle & Litzi

Molle & Litzi

13 april 2009 21:29

Va, vi var också på gläntan idag!!! Hur kunde vi missa varann?

http://lagottokrullet.blogg.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

13 april 2009 21:52

Härligt att ni har börjat få vår hos er också. Härliga hoppbilder, vilken superskuttare du är Torsten ;)

http://timsevimse.blogg.se

 
Torsten

Torsten

13 april 2009 22:12

Molle & Litzi: Vad menas??? Hur är det möjligt?? Jag som lääängtar så mycke' efter er......snyft....

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

13 april 2009 22:17

Jag visste det, det var nån du var lik.... och visst påminner du om Stefan i upphoppen. Vad skönt att det börjar ta på snön även hos er, det skall nog bli vår hos dig oxå Torsten,man måste leva på hoppet hi hi eller hur.
Stella har varit hos oss och hälsat på idag, men vi passar ju den lilla bitchen Kelly så det var inte så populärt :-)
Vilken fin premiärgrop du har grävt idag, den ser väldigt fin ut tycker jag
kram på dig prinsen
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

13 april 2009 22:40

Det kan väl vem som helst se att du är släkt med Stefan Holm. Kanske inte på öronen, men han är nog avundsjuk. Snygg som bara den är du i alla fall. Snyggare än den avlägsna kusinen.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Saphira

Saphira

13 april 2009 22:45

oh vad jag blir impad, kan du lära mig?

http://saphira

 
Acke och Primo

Acke och Primo

13 april 2009 23:45

klart vi ser släktskapet;) WOW kolla du kan ju snart se hur "riktig" mark ser ut och inte bara vitt vitt vitt.....;) Men du ...du är ju kanon med kameran, kan faktiskt inte vi..riktigt impade är vi! hehehe....
Tjingtjong "vårkalsong"

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

14 april 2009 13:52

Såg du Torsten att jag har lärt mig skriva text under bilderna nu. Bra va! Tacka din matte!/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

14 april 2009 16:36

Det var tur för dig Torsten att du la till det där med att vi var sötare än grodorna i inlägget på våran blogg. Ser att marken har börjat titta fram under snö, ja då ska ni se att det går fort. Höjdhoppen ser riktigt bra ut även gropen. Du utvecklas riktigt bra, din matte/husse kan vara stolta.

http://www.lagottobella.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards