Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Träning...

Av Eva - 17 april 2009 19:33



                   



                  Fredag idag!!! Matte ledig, jag ledig, vi slöa....!!!
                  Fasiken, det tog länge att komma igång idag....
                  visst, vi var ute och gick en lång morgonpromenad,
                  där jag överraskade matte med att förstå att jag
                  inte skulle dra i kopplet!!!! Men det har jag nog
                  glömt nu....NI vet, bra minne...men kort!!!
                  Efter lunch träffade vi mina älskade vänner.....
                  Molle o Litzi och Monkan förståss!
                  Vi tränade lite rally-lydnad.... och nåt annat....
                  de kallade det för utställningsträning...Jag skulle
                  springa runt o se snygg ut....vojne,vojne!









             
                            
Snygg-Monkan ska drilla mej....
                                     (snygg-Torsten)







              
                         Jag springer glatt med, inte ont anande....







              
                                ...vad vill hon egentligen...?







              
                                      STÅ säger hon....STÅÅÅ....!







             
                                   ...det ska klämmas o kännas......







             
                   Biter lite grann....va' fan ska hon i munnen å göra???!









           
Nä, bitas fíck jag inte....Hårda bud i Mellerud!!! Monkan
            tror att det här ska gå bra....Kan säga att matte är skeptisk!
            Jag ska överraska, jag ska glänsa, jag ska bli BÄST!!!!
            Sen ska jag säga "pilutta" dej, matte!!!!








                   
Är era Mattar också så här himla jobbiga ???








                       Jag protesterar....Jag VILL inte!!!







             
                Usch... lägg av....jag vill inte
! Väldigt jobbigt det här....








        
Jag vill själv bestämma när jag vill pussas....hon är jobbig!!!!









             
                          
Snart börjar "Så ska det låta"...ska jag se!!!









                    


                                     SYNS I MORR'N !!!
                                     KRAM TORSTEN



 
 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

17 april 2009 20:17

Tjenare Torsten! Stella är hemma och jag jobbar :-( Jag saknar min lilla tjej, men så kom jag på att jag kunde titta in här för att se vad du hittat på för kul... Jag är oxå en sån jobbig matte som vill pussas hela tiden, men Stella vill bara när hon får godis, så många godisar blir det :-)

Vet du, ibland känns det som jag saknar dig oxå, fast vi aldrig har träffats, konstigt va?? Du är i alla fall den finaste Lagottokillen som finns!!
Ha en trevlig fredagskväll och låt matte pussa dig lite grann!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

17 april 2009 20:24

Haha vad du ser rolig ut när du ska "se snygg ut" - varför gräver hon i din mun? Jag håller med dig om mattar och hussar. Jag har suttit med husse sen han kom hem och matte tycker bara det är skönt - va? Klart vi ska busa i helgen - vi är i stan (inte i stugan). Vi hör av varandra. Puss på nosen/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

17 april 2009 21:14

Matte hade tråkigt hamnade här och helt plötsligt så spricker surkärringen, förlåt matte upp i ett asgarv. Tack söta Torsten att du gör våran matte glad det gynnar oss. Men det där med att träna på att vara snygg ska det behövas?

http://www.lagottobella.com

 
Tito

Tito

17 april 2009 21:35

Jasså du har hamnat i hårdträning hos Monkan. Finslipning inför premiären som blir närdå? Kanske vi skulle ordna en gemensam träning? Matte får kolla med Monkan. Vi har ju Piteå i maj för alla er som skall dit och vara vackra. Själv är jag supporter så jag står vid ringside och hejjar. Matte säger att vi behöver träna ändå just för träningens skull men jag vänder på mig i soffan o lyssnar inte på det örat......

http://lagottotito.blogg.se

 
Stella

Stella

17 april 2009 22:27

Jaha, det är det här matte har sysslat med på arbetstid...

Sen förstår jag inte det här med att du ska öva på att vara snygg, du är ju SNYGGAST, behövs ingen övning där inte!!

Puss på dig, din matte kan ju ge den från mig :-)

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 april 2009 23:34

Så din gulleMonkan väntar sej något speciellt, en "snyggpremiär", eller? Du är ju bara snyggast i alla fall. Men gör som Monkan vill så blir det bra lille sötpropp.
pussar och lat helg

http://lagottoflickorna

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

18 april 2009 00:09

Ja just det "så ska det låta"!! Inte fan lät det ngt här inte...det liksom inte kom ikväll! Du kommer överglänsa dom alla på utställning åtminstone i charmklassen, det andra får man ju se... Själv är jag väl inte så överförtjust i detta med utställning men gör det i allfall, allt för att plåga kroppen med nervösa påslag i form av kissnödighet och muntorka!
Puss på dig "lillgurka"...eller nåt..

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

18 april 2009 01:29

Meeen.. vad stiligt du springer, det kommer inte att bli några problem du kommer att vinna rubbet på en utställning. Koppla bara på charmen så är det klaaart :-)
Mattar är så där pussiga Torsten, det går inte att göra något åt det. Jag skulle oxå vilja pussa så på dig
pyzz pyzz pyzz
kulan

http://www.sykulan.se

 
Zlatan

Zlatan

18 april 2009 13:38

Du verkar ju lovande, Torsten! Snygg är du också. Kanske ska prova på det där jag med.. :)

High four!
Zlatan

http://sassabarill.blogg.se

 
Ville

Ville

18 april 2009 14:00

Du kommer att klara dig galant Torsten...jag har provat på det där med ringen, stå och dommar koll i munnen, lite kul är det men dom tycker att jag är för stor....så jag får åka hem. Gick bättre när jag var liten och söt...nu är jag stor och söt säger matte ;)
Så tipset är att om man inte riktigt fattar vad dom vill så kopplar man på charmen och du har ju massor av det..

http://marno.bloggagratis.se

 
Grålle Gråben

Grålle Gråben

18 april 2009 15:05

Hallå där Tuffing! Tänk att Du kan vara pusskygg... Jag löd i alla fall ditt råd att pussa matte xtra mycket och nu mår hon faktiskt lite bättre. Överväger en ny karriär som pusshealer! För jag tycker ju om att pussas. Tjingeling.

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

18 april 2009 19:01

haha, jasså du e inte pusssugen alltid, trodde jag:)Inte behöver väl du träna på att vara snygg, du e ju redan drömprinsen numero ono:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards