Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Lööördaaag!!!!

Av Eva - 18 april 2009 19:49



Lördag....smaka på ordet....lööörrdaaaag!
                         Lite speciellt och väldigt härligt!!! Lööördaaag!
                         Vi har väl inte gjort så många knop idag, vädret är
                         jättefint, men väldigt kyligt...än får vi gå i strumpor
                         o skor! Igår kväll vräkte snön ner och vi blev djupt
                        deprimerade....Aprilväder.
..det vet ju alla...inget
                        beständigt....









             

                       Väldigt mycke' snö kvar....typ 1/2 meter....







              
                     För mej skulle det kunna vara vinter året om....







             
                           ....bara jag får studsa i ina snöhögar.....







             
                   ....lite kul är det med allt som tinar fram....








          ...den här pappersbiten hade jag kul med länge.....







             
                          Nånting fångade min uppmärksamhet.....







              
               ...åååå...mums...en liten dressingburk från korvmojjen!







             
                                En vante hade tinat fram...







             
                        ....den ville jag behålla, men matte sa NEJ....








             ....hmm...någon har sprungit ifrån sina skor....







                
                 En liten park som tinat fram....inte långt från där vi bor...







             
                             Jag o husse skådar ut över nejden....







              
                                   HALLÅÅ.....är det nån där....???







             
                                 ...jag är ju här förståss.....









           
Vi har varit o shoppat till lilla jag idag....på Djurmagazinet....









             
                                        
Japp...ett trimbord....







 
              ...ett trimbord...Och det är mitt...bara mitt.....







             
                             Fast det är kuligare med leksaker...









                      




                                        SOV GOTT!
      
                            
        Kramar Torsten















 
 
Sigge

Sigge

18 april 2009 20:47

Jag tror inte att de äter hundar jag VET det!!!!!!
Människor brukar påstå att monster av båda sorterna är snälla.
Glöm!
De är livsfarliga!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

18 april 2009 21:28

Vilen härlig dag du haft min allra finaste Torsten!!
Den stackaren som fick gå hem utan skor blev nog förkyld, människor klarar ju sig inte utan dojjor!!
Vilken lyx med eget bord men det är du väl värd!

Puss på dig snyggprinsen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

18 april 2009 23:59

Vad ska du hoppa i när snön försvinner?
Kanske sanden i Pite havsbad? Vi var där för snart två år sedan och kollade, och vi lovar att sanddyner är alldeles förträffligt att hoppa och gräva i.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Primo

Primo

19 april 2009 00:33

Du Torsten...leksaker är MYCKET ROLIGARE än tråkiga trista trimbord!

Du ser vad med grejjor det finns under snön...bra mycket skojsigare en all snö;) Men snö är oxå kul...tror nog mest det är människorna som vill ha såndär sommar!

Matte säger att din matte ser lite "fransk" ut? Menar hon såndär franska som är gott med smör på? Ja inte tusan vet jag, hon svamlar så mycket min matte!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

19 april 2009 01:18

Eget trimbord... jo jag tackar jag, meeen.. du kan väl inte bli finare, så jag förstår inte varför :-)hade varit bättre att köpa leksaker för dom pengarna eller hur?
Vad mycket fina grejer du har hittat idag, det finns mycket fynd under alla dina snöhögar
Godnatt o dyre prins.
kulan

http://www.sykulan.se

 
Ulrika

Ulrika

19 april 2009 14:57

Klokt av matte att köpa dig ett trimbord. Själv stod jag vid frysboxen länge och kämpade med pälsen men vilkett lyft det blev med trimbordet!

I Luleå har det regnat idag. JIPPIE! Då smälter snön fortare!

http://lagottotito.blogg.se

 
Ruff

Ruff

19 april 2009 15:37

Halloj Torsten! Ja domare har visste lite olika åsikter! Men vad bra att ni har kommit igång med träningen inför utställningen! som sagt, domarna är olika och får för sig saker. Vår domare tyckte att jag skulle sringa lite mer. Men vadå? jag är ju bara en valp. Nåja! Ett eget trimbord var ju toppen bra och så fitn du kunde stå på det. Så blir jag mäkta imponerad över dina fynd på promenaden! Måste vara toppen att vara Torsten!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Laurence

Laurence

19 april 2009 17:00

vilka underbara bilder, det är en ren njutning att titta på dem. fotografen är verkligen begåvad.

http://saphira

 
Ingen bild

Yrsa

20 april 2009 08:44

Torsten, jag var också på Rådhustorget igår - va synd att vi inte träffades. Yrsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards