Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Söndag 19 april

Av Eva - 19 april 2009 21:20



Idag har det inte hänt mycket....Vi har varit slöa
               och ganska overksamma ! Det har blåst massor, regnat ibland
               o tidvis varit soligt....inte särskilt varmt heller! Vi har fort-
               farande en massa minus-grader på natten och det tinar inte
               så fort som vi vill....










             
                         
Åhååå, tror att det dukas för frukost...







             
                          ...bacon o ägg....fil.....åååå, mums!!!!!







             
                          Hallåååå....får man smaka eller...???!!







             
                                ...fick jag inte....*surar*
                (Torsten, du har ju egen mat i din skål...blablabla
....)









            Typ, dö sur blev jag!!! Tur att man inte är långsint!!!
            Blev en tur på stan, husse skulle på apoteket o hämta
            ut recept......









             

                         Här på torget väntade jag o matte...







             
                                   Husse, vart tog du vägen....??? 







             
                          ...visst gick han åt det hållet.....







               
                                    ......suck.......*väntar*







             
                          Äntligen!!! Trodde aldrig att du skulle komma.....









           
Sen gick vi hem....och har inte gjort nåt mer idag....










             
                
Uttråkad o fortfarande lite sur över frukosten.....







              
                Kan lika gärna visa hur mattes gamla sko ser ut......
               för övrigt den enda sko jag bitit på.....men jag fick
               den...så det så!









            Ikväll har jag varit ensam (första gången dom lämnat mej på
            kvällen), matte o husse har varit på nån himla "musical-kväll"
            .....Matte såg jäkligt nöjd ut när hon kom hem.....nynnade
            o sjöng gjorde hon.....Jag är glad för hennes skull, hon säger
           att hon ääääälskar musicaler!!!!









             

                           .....kanske är lite lååångsint ändå......

 






              
                                 ....
fast bara liiiite......









                  Blev sent för mej idag, så nu är det bara att hoppa
                  i säng....Man blir trött av att göra ingenting!      

                  Ha det gott alla mina vänner, höres imorron!






                                     GO'NATT!
                               KRAMAR TORSTEN
                                                  
  






 
 
vildaopebbels

vildaopebbels

19 april 2009 21:54

Härliga bilder med roliga kommentarer! Så ni har så kallt? Här i Sthlm har vi haft plusgrader och sol. Lite blåsigt men ändå rätt skönt. :)

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Stella

Stella

19 april 2009 21:56

Matte säger att hon aldrig skulle kunna motstå dina tiggarögon, konstigt, mina kan hon då motstå hur lätt som helst!

Du är så grann min prins!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

19 april 2009 22:27

Vi har varit på ditt torg. fråga Monkan vad som hände i klädaffären, mamsen gjorde bort sej som vanligt, hon är bra på sånt.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Stella igen

Stella igen

19 april 2009 22:47

Tack för tipset om Djurmagazinet, var ju ett väldigt bra pris. Får nog bli en tripp dit för att kolla!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

20 april 2009 00:05

Ja du sådan frukost hade jag aldrig fått i mig.....Näää fil är Ok men inte det andra ....Men du lille gullgosse...så fint du låg och väntade på husse:)
Natti sötpropp!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

20 april 2009 00:19

Taskmörtar... det är dom din husse o matte .Äta sån lyxfrukost och så får du inte smaka. Nej Torsten nu får det vara nog, ta första bästa tåg hit så skall du få sån god frukost varje dag, jag lovar. Och inte fick du följa med på musical uj uj uj
puss lille prins
kulan

http://www.sykulan.se

 
Totti

Totti

20 april 2009 11:48

Oj, nu har jag läst ikapp i din blogg och tittat på alla fina bilder. Jag har haft det lite körigt en tid och måste uppdatera mig. En trimbord har matte länge (fler år) pratat om att skaffa men inte blir det av inte.
Chockartad upplevelse med första vårdoppet, förstår jag. Men vänta bara - bad är livet för en lagotto!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

20 april 2009 17:05

lät som en ganska så skön dag tycker jag, lugna dagar är guld värda :)kallt här med på nätterna, men snön är helt borta nu och tussilago tittar fram här och där:)

http://juniocola.bloggagratis.sejamv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards