Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Vårruset...

Av Eva - 21 april 2009 20:25



Å, det riktigt pillrar i hela kroppen....det rusar runt i
          blodet och jag spritter av energi och vårglädje!!! Matte tycker
          nog att jag är rätt jobbig...har förstått det när hon grymtar åt
          mej! Stilla är jag inte och inte hör jag alltid vad matte säger till
          mej....egentligen tycker jag att hon kan sköta sitt så sköter jag
          mitt!  VÅREN är häääärlig!!!









             
          
            Idag började jag stenhårt.....framåt marsch!!!!







             
                             Ja, ni ser ju....SNÖN är kvar....







             
                         Väl i skogen luktar det sååååå gott.....







              
                            Passa på att fota, än är jag stilla....







              
                                 Nu har jag börjat dra igång....







              
                         Svansen rakt opp....känner pirret.....







              
                     Jiiiihaaaa.....kan inte hålla mej längre.....







             
                                            Elden är lös....







              
                                           Häng på, matte....







             
                                       ....livet är underbart.....







             
                                     ...VA.....sa du nåt???!







             
                                ...är på väg, matte, jag kommer...







             
                     ....pust, pust....Ville du nåt, eller???









        Kanske inte behöver nämna att matte var smått frusterad efter
        mitt lilla vår-utbrott....Jag tycker hon ska vara lika glad o lycklig
        som jag.....










       
Men så fick hon syn på ett dike fullt med Tussilago.....







             
                    ....och då kan jag säga...då blev hon glaaaad!!!!









          Somnar nog nöjd o glad idag....Imorron är matte ledig....
          Husse ska på kurs igen, blir borta till på torsdag. Då måste jag
          se till att allting funkar här i huset, vakta mot främlingar o
          sånt....se till att spisen funkar , ja ni vet...allt möjligt!







                                               


                               GO'NATT PÅ ER,  SOV GOTT!
                                    KRAMAR TORSTEN



                                     






 
 
Emma & Kiba

Emma & Kiba

21 april 2009 21:43

Våren är härlig :)
Man riktigt ser hur de spritter i små lagotto tassar :)

http://www.te-ki.se

 
Stella

Stella

21 april 2009 22:30

Tycker faktiskt att du ska ta och komma hit, du och jag i en dunge med vitsippor, kan inte bli mycket vårligare...
Ta nu hand om matte när husse är borta, du är ju stora karlen nu :-)

Sov sött!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

21 april 2009 22:58

Vi ser att våren har kommit till er också, tussilago är ett härligt vårtecken, likaså spring i Lagottoben. Hejja Torsten sötnos
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Acke och Primo

22 april 2009 00:12

Tjabba tjena hallå! Ser att du fått stooora "vårrycket";) Visst är det ljuvligt. snart kan du oxå bada och ha skojsigt! Ja skojsigt har du ju endå...men du fattar vad vi menar eller?

Nää nu ska vi sova!

 
kulan

kulan

22 april 2009 01:38

Söööt- Torsten, du är så gullig när du springer och öronen fladdrar. Visst är det härligt med vår....
Glöm nu inte att vakta huset ordentligt när husse är borta.
Kram
kulan

http://www.sykulan.se

 
cesare

cesare

22 april 2009 07:41

Vårrus..... thats life! hela livet borde va sånt lagottostolligt! Brorsan behöver tips på hur man fixar vaktgrejen för jag skall passa matte på landet i helgen när husse är borta och golfar
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Saphira

Saphira

22 april 2009 09:02

sund att du inte bor närmare Torsten, jag hade gärna velat springa vårruset med dig. har bara träffat tråkida tanter och farbröder på sistone.

http://saphira

 
 Timse  med flock

Timse med flock

22 april 2009 10:09

Åh vilka härliga bilder, klart du måste få vårkänslor när ni har så fint väder och vårigt! Matte hälsar att vi också får tokryck och vårkänslor ibland så det hör liksom till litegrann om man har hund ;)

http://timsevimse.blogg.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

22 april 2009 10:26

Våren är en härlig tid. :-) (Fina och härliga bilder)

http://hundenliza.blogspot.com

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

22 april 2009 18:15

visst ÄR det härligt när tussilagorna kommer:D, så jättefina bilder:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards