Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Eva - 18 augusti 2009 21:07




 
     


                                                 Tjenare!



    Idag har det väl inte hänt just nåt....har vilat och försökt att vakta
    huset samtidigt....Kanske inte så lyckad kombination, men det var
    rätt lugnt runt omkring , så jag tyckte jag kunde slappna av lite...
    Det har åskat lite idag och det verkar komma lite till....det är hot-
    fulla moln ute. Vi har vilket som gjort bort vår kvällsprommis.....












        Vi gick ner till hamnen....ja, ni ser molnen som samlas....












                                  ...spegelblankt i kanalen....











 
                                   Husse....jag vill bada!!!










 
                     ...strömlinjeformad med svallvågor....











  
                 ...simmade länge, för jag fick veta att det blev
                                     bara ETT dopp.....











           
                     ...matte fick för sej att det skulle börja regna....












               Matte trollade fram en boll....och nu är den stora frågan:
                                     Är det nån som vill leka???











         
                           ...husse kan man alltid lita på....











      
                                            ...and off I go....











                
                                         ...and here I come...











 
                                          ...en repa till....
                           (bilderna blev inte så bra, en viss person
                                 hade fipplat lite med inställningarna)












                               ...jag vet att jag ser kulig ut...











                
                             Va??! Hörde jag rätt? Sa du slutlekt...?











           
                          Okej då...men bollen vill JAG bära hem....











              
                                   Jäklars så sur den här blev!
                     (säkert bara avundsjuk för att jag har lockar)











         
                        Guuud, är vi inte hemma snart...börjar ha
                                  lite ont i käkarna....!











        
                        Jamen så är ja....äntligen hemma!
                            (tror fan att bollen har fastnat...)











     Nä, bollen hade inte fastnat....nu ligger den i tryggt förvar på
     hyllan i hallen!
     Dags att sträcka ut sin vackra, lockiga kropp för en skön vila
     framför TV'n.....











      



                                                  
               KRAMAR TORSTEN

Ovido - Quiz & Flashcards