Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Eva - 21 augusti 2009 19:01




               Lediga idag....


     Men jag vet inte om det var så mycket ledigt....Vi klev upp tidigt
     och matte drog igång att städa, trots att jag protesterade! 
    " Vi ska inte bo i den här skiten längre", muttrade matte! Jag höll
    mej så långt från dammsugar'n som jag bara kunde....
    Rätt som det var skulle vi ut och matte skulle ha bilen med sej, ja
    det var ju bara att hänga med det! Och tur var väl det....vi skulle
    ut med My o Elsa!!!












    "Elsa..du börjar ju vara stor nu och jag tror det är dags för dej att
             lyssna på en som är gammal o erfaren...."












                   "Följ bakom mej, så blir du tvåa....hehehe!"











                                             ....är du med...











 
                         "Lyft på benet Elsa.....lyyyft sa jag!!!"











     
                                  Ta mej då, om du kan....











     
                               Ojojoj...som jag tar i !!!











         
                          ....nä, du damen lilla...försök inte....












                                Jag däckade totalt....=)











           
                                       ...vätskekontroll...












                                               Stora damen!











    När vi kommit hem från skogsturen hann vi just bara in så knackade
    det på dörren......











            
                        ...det var min yttepytte-kompis, Tyson....












                    ...alltså, han är ju inte särskilt stor....










                
                                  ...jag ville spela fotboll....











    
            ...men Tyson tyckte bollen var lite för stor....det tyckte
                         han nog om alla mina leksaker.....











           
                     ...fniss....jag tycker han ser skojjig ut....











                  
                      Blev mycket bus o lek....fastän "vi" städade....











     Nu blir det surströmming för oss....det var ju premiär igår, men 
     vi ville vänta till idag! Det blåser som faaan ute och det är 
     knappt man kan sitta ute....men annars har vi haft en riktig
     sommardag, med soligt o varmt!!!









                                      HA EN TREVLIG KVÄLL!!!

                                          KRAMAR TORSTEN
 
   
        

Ovido - Quiz & Flashcards