Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Svårt att ta bilder...

Av Eva - 3 december 2008 07:41

...tycker matte!! Hon säger att jag far omkring som en skållad råtta...?! Taskigt om du frågar mej....har bara lite svårt att sitta still... Här i Piteå är allt bara fint det snöar ännu mer nu och  jag blir alldeles yr av glädje varje gång vi är ute! Igår började matte nånting som hon kallade jobb...(?) Då kom My (dottern) hit och gosade med mej ända till husse kom hem. Nu ska jag nog vila en stund faktiskt! Ha det! Kramar Torsten

 
 
molle

molle

3 december 2008 08:34

hej där Torsten, kul med en ny kompis här på bloggandet,, och du var mej då en söting..
kram på dej

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Torsten

Torsten

3 december 2008 09:07

Molle: Följer ju din blogg, min matte är ju kääär i dej!!! (Min föregångare hette Babben Larsson, hon var njuffe...älskad-saknad!)

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Litzi

Litzi

3 december 2008 09:22

Go Torsten. Min husse skrattade så han vred sig när matte berättade att du fick sova i sängen. Jag får inte sova i sängen nu för jag löper!!! Skitstövlar är dom.

http://lagottkrullet.blogg.se

 
Torsten

Torsten

3 december 2008 10:02

Litzi: Matte vill nog inte att det talas så högt om detta...alltså att jag får vara i sängen...hihi...snacka om att de är lättlurade...

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

3 december 2008 22:20

Oj oj oj, sova i sängen vad är det? vi fattar nog att det är något gosigt, eller?
gosepussar

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards