Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Cheeese...

Av Eva - 4 december 2008 07:40

...sa vi! Här är jag med min matte o husse! Visst är dom söta?  Jag tycker vi matchar varandra perfekt! De skulle bara lära sej att bita lite mer (inte bara bita "av")...men annars helt perfekta! Puss husse! Puss matte!


 
 
Ingen bild

Kerstin

4 december 2008 16:17

Så pigg var han ju inte när jag var förbi????

 
Torsten

Torsten

4 december 2008 22:05

Njaa, alltså jag vet inte när jag ÄR riktigt pigg egentligen... Kom igen o hälsa på, ska försöka hålla ögonen öppna...:)

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 december 2008 22:36

Vilka snygga toppenmänniskor du bor hos. Kan vi få dela dom ett tag?
pussarna

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

5 december 2008 08:32

Åh, jag delar gärna med mej! Fast inte sängen va.....?

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Monkan

Monkan

5 december 2008 08:59

Tjohoo Torsten sötnos. Dina tvåbenta är helt ok söta och Du är ju sötast förståss.
Från din självutnämnda Gudmormänniska

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Torsten

Torsten

5 december 2008 18:51

Puuusss Monkilonkan!!! Min allra sötaste o bästaste Gudmormäniska!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards