Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Hej alla!!

Av Eva - 21 december 2008 15:36

Hmm, jag var lite seg igår...låg mest o sov. Väntade och längtade till kvällen, för DÅ skulle Molle komma (ja, hans matte o husse också)! JAG FICK EN JULKLAPP!!!! Fast Molle var tvungen att hjälpa mej att öppna, där i paketet låg ett smarrigt tuggben som vi delade broderligt (fast jag tror att Molle tyckte bättre om mitt älgben). Himlars vad han är snäll Molle, han lekte med mej fastän han blev döless emellanåt....Jag var slut som artist när de for hem fram emot nattkröken, det blev en ordentlig sovmorgon...jag vaknade 9.30...då är man trött!! Idag har det varit jätte roligt! Vi åkte ut till Gläntan som ligger vid havet, det var så fantastiskt vackert...årets kortaste dag och solen skiner på detta otroliga vis...Min matte ville nästan gråta, fast jag tror inte att hon var lessen...bara uppfylld...Vintern är härlig!!! Sen var vi förbi Sofia o Johan som just flyttat in i sitt nya hus och waow så fint där var, jättemysigt! Dan före dan före dan före dopparedan...blev det rätt...matte sa att jag skulle skriva det...Snart är det jul!!!

 
 
Ingen bild

Primo och Acke

21 december 2008 16:50

Men hallå var det bara Molle som kom?

Våran matte säger att hon förstår din matte att hon fick sånt där blött i ögonen...hon säger att det var BEDÅÅÅÅRANDE VACKERT!! Vad vet vi? Vi är mest avundsjuka på snön som du har...fubbigt! Vi kommer nog och stannar hos dig över vintern:)
Tjinelitjong och en vacker julesång...HEJ TOMTE GUBBAR SLÅÅÅÅÅ I GLASEN OCH LÅT OSS LUSTIGA VARA!!!!

 
molle

molle

21 december 2008 21:20

VAAA !!!
var jag hos dej..kul...
har ni sett min gran, nån har typ snott den?

http://bobmarleys.wordpress.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

21 december 2008 21:32

Vilken tur att du har Molle som lekfarbror. Härligt med sovmorgon
sussepussar

http://lagottoflickorna

 
Molle

Molle

22 december 2008 09:18

Bara och bara, Primo å Acke. För vissa uppdrag krävs det en vuxen man i sina bästa år.När det kommer till valpar säger matte att jag är bäst. Du är en fin liten kille Torsten.

http://lagottokrullet.bloggg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards