Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Efter SNÖ kommer SOLSKEN....

Av Eva - 9 februari 2009 19:23

        ÄNTLIGEN!!!


Ja, äntligen har snön slutat dala....åtminstonde för i dag! Nu får det faktiskt räcka! Fast nu blev det ju förståss väldans vackert igen när SOLEN dök upp!
Måndagen blev riktigt bra till slut....Matte fick lååååång lunch så vi hann vara ute i det vackra, men kalla o blåsiga vädret, sen blev det att rulla ihop sej i korgen och ta en skön tupplur!





Härligt att se klar himmel igen!





Man blev lite isig om mustaschen idag...





Finns det nånstans man kan klättra?





Vackert efter Nygatan idag...





Men va' fanken matte....vad gör min leksak här...???





....vad ska jag göra med den...???





Äh, jag drar....





Solen går ner bakom Sjöholms dass......

Nu är det snart "hundpratar'n" på tv, brukar se det ibland......Matte ser det alltid....tror att hon ska bli Piteås svar på Cesar Millan.....Tror jag inte, hon har inte rätta tålamodet om ni frågar mej....alldeles för högljudd och obalanserad! (pssst...säg inte att jag sagt det här...)




                                                  
                              

                            SOV SÅ HIMLA GOTT!!!
                                      KRAMAR









 
 
cesare

cesare

9 februari 2009 22:38

Jösses brorsan, så mycket snö!
Min matte hade tänk att visa dig snödroppar, som vi fotade förra veckan på landet, men som den tekniska knäppis hon är så strulade kameran såklart!
Nattis
från Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

9 februari 2009 22:43

Oj vad med olika trick du kan Torsten! Och du är ju inte så gamal! De där med high five tror jag nog jag ska haka på. Och jag är som vanligt så avundsjuk på all snö du har! Ska försöka få familjen att flytta upp till dig! De här är ju löjligt! Har världens bästa snöpäls men ingen snö. Bara en massa hal is!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

9 februari 2009 22:51

Cesare: Det är lugnt, vi kan se en annan dag! Sov så gott, min bästa bror!

Ruff: Ja du, här ska njuffar bo! Om du kommer hit nångång kan du få ligga på våran balkong, den skulle du gilla, särskilt nu när det är så mycke' snöööö!!! Sov gott, nallebjörnen!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

9 februari 2009 23:14

Du är ju bara så gullegosig din lille unge. Mamsen tänke sej en flytt till dej, men hon har omprövat beslutet. Det är för MYCKET snö på väggarna.
pussepuss och kramelikram

http://lagottoflickorna

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

10 februari 2009 00:40

Nej för tusan hoppas hon inte blir som Cecar Milan!! Hon skulle bara veta vad han gör som ej visas på TV!!!! han är bannlyst av många "hund experter" i USA pga sin användning av både stackel och el stötar! Min kompis träffade en tjej på sin instruktörs utbildning som skulle göra praktik hos honom i 3 veckor...hon åkte hem med "spysmak" efter 1 vecka....han hade kört el på en valp så det hade luktat bränt....!! visst mycket av det som visas är rätt och bra.....men men ....
Men annars så säger jag som vanligt Torsten....du är en liten sötnos...såg ut som om det var kallt om fossingarna när du gick iväg från leksaken;)Du liksom går med höga knälyft:)
puss och go natt!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

10 februari 2009 09:07

Oj vad snö ni har, mycket mer än oss, härligt! Du ser ut att trivas ypperligt där i snön...men nog skulle du ha tagit hand om din leksak som du hittade så den inte kände sig vilsen där i snön. Tim och Ina skickar nospussar!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoki

10 februari 2009 13:59

hej totte! man spänner ögonen i matte o mumlar mantrat ben ben ben ben ben ben ben o försöker se så gullig ut som möjligt! Det funkar ofta om inte 100% så 80%! Man kan alltid försöka se gullig ut , göra små språng dit benen förvaras o vifta som en tok på svansen....tja, lycka till !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards