Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Kamera i farten.....

Av Eva - 21 februari 2009 16:45


               
                                    Hej på er!!!

Nu är jag en liten spillra till lagotto....idag har det varit fullt upp, 
så förbered er på mycket bilder!
Det är äntligen varmare ute bara -3 idag, men då fick vi blåsigt istället!
Och ingen sol.....Det ena kan inte ge det andra eller hur man säger....





En mysmorgon som vanligt i soffan med nallen Ernst....





...faktiskt en av mina favoriter.....





Åååå, vad det är skönt med lördagar!!!!




Fast det duger ju inte att lata sej hela förmiddagen......på med kopplet för en runda med "de mina".....





Pigg o glad...kexchoklad!





...om rumpan söt...lite blöt...





...full fart...snart är det klart....





Nu tog det STOPP....kan inte ta mej opp!!!!




Sen blev det lite vila i soffan, låg o slötittade på tv'n....
Matte o husse for iväg o handlade. Jag fick inte se vad dom hade i påsen
men jag hoppas ju förståss på nåt gott till lilla jag!
SÅ ringde Sara mara cykelskara....ja ni vet, hon som har Zlatan!
Mmm, jajamensan....."Sagoskogen" nästa!





Kommer dom aldrig???





Så här kan det vara skyltat efter en skoterled.....(by the way)





Nuuuu äntligen!!!





Hallå där Torsten....vänta på mej!





"Men hörrudu, Zlatan...varför lyfter du på benet så konstigt???





Så kom nu, jag står ju här o väntar....





Oj, vad jag har fått busa...





Jaha...ett träd......och???





Snart såg jag ut så här....





Klirr i skägget!!!!





Faktiskt så vill jag hem....jag har JÄTTE bollar under magen,
och 5 cm höga klackar!




Hej då gulle-Zlatan, hoppas vi ses snart igen!!!




Men snacka om is-lagotto! Det gick inte att få bort från mina snygga lockar, så jag blev helt sonika inburen i duschen.....Gud, va' skönt det var när de spolade bort allt kallt från mej! Plötsligt var jag intvålad med schampo också.....Ja, matte tyckte att det var lika bra att köra hela arsenalen då vi lika var på G....





Blöt o ruggig....eller raggig, kanske....





Men rätt så nöjd....!




Ännu en ansträngande dag för en glad valp!! Nu tänker jag med gott samvete bara gona framför brasan och ha det bra....
Bara så ni vet!!!


              ÖNSKAR ER EN SKÖN KVÄLL!!
                      KRAMAR TORSTEN


                                                  
                        






   

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

21 februari 2009 17:49

Så kul du har haft det med din kompis. Men kalla isklumpar är inte kul. Du kan rimma väldigt bra, haha. Soffan är verkligen den bästa platsen när man ligger inlindad i handdukar efter badet. Gulle dej
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

21 februari 2009 19:26

Va bra du bra du har det Jag år ju bara en stadsjeep förlåt stadshund..Grannarna klagar på att jag skäller... matte deckad och återkommer imorgon
Natti natti
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

21 februari 2009 19:34

jobbigt det verkar med all "is i skägget", annars såg det ut som en riktigt mysig promenad med bus och allt.

http://timsevimse.blogg.se

 
salma

salma

21 februari 2009 22:17

Men oj vad mycket snö! Du kan ju försvinna i allt det vita. Jag har aldrig haft snöbollar ändå upp på ryggen för här i skåne räcker snön bara upp till magen.

http://salma.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

21 februari 2009 23:08

Va roligt du har haft med Zlatan, allt blir så mycket bättre när man är 2!!

Vet inte om vi sagt det förut, men både jag och matte tycker att du är så söt att det gör alldeles ont i hjärtat!
Puss på Prinsen!

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

22 februari 2009 00:17

Halloj Torsten.. cooolaste killen i stan. Fin kille den där Zlatan och snäll mot dig :-) Men du vilken tur han har som inte får en massa is i mustaschen.
Sov gott..pussetott
kulan

http://www.sykulan.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

22 februari 2009 00:32

Men shit pommfritt! Matte brukade alltid rimma, men när vi började svimma av all dålig rim, så sa vi ta och förvinn!

Kul dag du haft då! inte vi eller jo Primo som gillar leka med katter....moi Acke tycker nog att Nisse kunde hållt sig hemma!

Men du bollar.....under magen och på ryggen är inge kul...brrr blir kallt! Brukar vi oxå ha när vi busat runt ordentligt i snön och då blir det varm dusch här oxå!

Nähe matte säger att datorn ska stängas av snart frö hon vill sova...vaddå HON??? Vi kan väl sitta och surfa hela nattenm skiter väl i om hon är trött!

Tjingtjong snöballong..ähummm?

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.seNu sk

 
Milton

Milton

22 februari 2009 17:41

Nä Torsten du har rätt, det är för tidigt att vänta på att våren skall komma.Hälsa Ernst han ser snäll ut. Min bästa leksak heter Rävis för han ser ut som en räv.Kram Milton

http://taxenmilton

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards