Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Det som göms i snö....

Av Eva - 4 mars 2009 20:34


                ......kommer upp i tö.....






Åååå, vilken snöhög ska jag ta idag....????






...har bestämt mej....






Blev den här med utsikten....och massa rolig snöööö!!!






Vänta lite ska ni få se nåt kul....






....ska va' här "någerst" (pitemål, betyder någonstans)...





Hohoho, här är det!!!






Det var jag!!!! Snögotton!!!




Tycker jag bjussar på samma bilder dag ut o dag in....
Jag är ju rätt less kameran, och jag ställer inte upp så
lättvindigt.....Jag vill ju ha KUL jag!!!

Idag har varit en helt vanlig dag...Det har varit ganska många
som tittat in som hastigast ikväll. Matte tycker att jag är jobbig med gäster som kommer hit....vaddådå, man ska väl ändå säga välkommen??
Annars tycker jag faktiskt att man är ganska otrevlig!
Matte brukar säga till folk att bara nonchalera, inte bry sej om mej alls (???)...Det klarar ingen, inte när världens sötaste Torsten tronar fram...hihihi, tji fick hon! Slutar för det mesta med att matte är sur på mej och jag får inte vara gästvänlig längre....Åhhh, vad hon är knäpp!!!



                  Dags för mej att säga GO'NATT ALLA!
                          
                                       





            



 
 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

4 mars 2009 21:33

Svårt att välja vilken snöhög,trodde att allt var en enda stooor snöhög hos er :)
Förstår att ingen klarar av att noncharlera en så gullig snögotto, jag hade aldrig fixat det!

Kramiz på dig!

 
Stella

Stella

4 mars 2009 22:00

Vi tröttnar ALDRIG på era bilder!!!
Säger som mosterMia, finns väl ingen som kan nocha dig??

Puss o kram

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

4 mars 2009 22:00

Torsten varför har du inte på dig din fina dress? Men du kan du kissa när du har den och bajsa? undrar Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

4 mars 2009 22:22

Tjena Snögotton. Tänk Torsten att under allt det vita blir det snart grönt, men det lär väl ta tid däruppe i snöhelvetet :-)
Men vem skulle kunna nonchalera dig... är hon alldeles tokig din matte?? Pyzz
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 mars 2009 23:18

Noncha dej? Finns inte.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

5 mars 2009 07:30

Tjena brorsan!
Det där med att man ska nonchas tycker jag att jag känner igen....men man KAN ALDRIG NONCHA EN RIKTIG LAGOTTO
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Totti

Totti

5 mars 2009 10:53

Men förstår inte din matte att gästerna skulle bli jättebesvikna om de inte fick hälsa på dig. Det är ju naturligtvis för at få gulla med dig som de kommer. Hon kan börja ta entréavgift!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

5 mars 2009 11:31

Det kan man kalla snönos! Jisses vad söt du är full med snö i hela huvudet, en gullegotto måste du vara!

http://timsevimse.blogg.se

 
Sigge

Sigge

5 mars 2009 19:45

Men hjälp vad snö!!!!!!!!
Tack o lov att jag inte bor så långt norrut.
Här börjar den ju äntligen försvinna!

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards