Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Kurragömma och annat....

Av Eva - 5 mars 2009 21:15



Sent idag igen....
Matte har jobbat sent ikväll o eftersom jag behöver lite hjälp med detta är jag ju tvungen att vänta.....
Dagarna går ju i rask takt, man hInner ju inte riktigt med!
När matte jobbaar sent, börjar hon sent och det brukar innebära städning! Inget undantag idag....först var vi ute på en riktigt rolig morgon-runda o sen blev det städa av!






Lite grått o lite dimmigt på morgonkvisten....





Jag bestämde mej för att leka kurragömma....






Matte börja räkna.......1.....2.....3.....






Nu får du komma....






hihihihi....hon hittar mej inte....






Yohooo, här är jag!!!!



Kulig lek det där!






Sen drar jag järnet....






Försöker koma ihåg vart det var....






...japp-papperet som jag släppte här nånstans....






Vart tusan var det????



Näää, inget papper hitta jag, är säker på att det var här nånstans!






Här vilar minsann inga lessamheter...jag drar vidare...






Ojsan, ojsan....hamnade lite ur kurs....





Eeee, du matte....går tungt nu!






Uppe!!!




Jag blev lite spak efter snödoppet och lunkade lättat hem brevid
kära matte.....Blev lite till mej i morse!
Ja, sen hjälpte jag till att städa....pinkade in reviret (dvs My's gamla säng....blev ett jäkla liv på matte kan jag säga!), dammsugade, skurade golv....Hör ni det tjejer....här finns en riktig karl ( alltså snart...lite ung än), det går bra att ställa sej i kö....





                                                  
                  
                     SOV  SÅ GOTT!!!
                   KRAMAR TORSTEN











 
 
Stella

Stella

5 mars 2009 21:51

Hoppas, hoppas, hoppas att jag är först i kön!!! Det syns tydligt att du växer fort, du är ju en stor kille nu!

Nu ska jag snart sova i vår goa säng här hemma, borta bra men hemma bäst!
Sov så gott!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

5 mars 2009 21:53

Du Torsten, hoppas det var kul att leka gömme! och kön med tjejer tror jag blir lååång till dig som e så himla gullig!

Kram på dig gullet, får man skriva så till en man i sina bästa år :)

 
Ruff

Ruff

5 mars 2009 22:11

Du ser ut att ha haft en bra dag du Torsten! Tack för krya på hälsningen! Mår bättre nu! Men usch vad jobbigt det är att inte få ordentligt med mat! magen kurrar hela tiden!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

5 mars 2009 22:11

Jaha du, ska du bli herädsbetäckare uppe i norr? Då får du nog bli torr bakom öronen först, haha. Så full av påhitt du är våran gullegris.
gullepussar

http://lagottoflickorna

 
Tito

Tito

5 mars 2009 22:45

Vilken tur du har som har matte hemma sådär ibland på vardagar så att ni kan njuta av dagsljus. Min matte jobbar samma tid hela veckan men nu går vi mot ljusare tider så då kan man vara ute mer.

http://lagottotito.blogg.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

5 mars 2009 23:07

Men va duktig du är på kurragömma!! Vi lovar en sak....Torsten Don´t Worry, du hittar godispapperet du gömt när snön minskar i höjd....Här är snön typ under jorden nu...kanske i Kina?? Matte klagar på att vi blir så JÄVLA skitiga...OCK VEM BRYR SIG??

Du grabben ( du börjar ju liksom växa ur blöjan nu) Lovar att tjejjerna kommer slåss om dig en vacker dag....du håller ställningarna där oppe och vi håller dom här;)
Sov gott och dröm om framtida "dejter"....

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

6 mars 2009 03:20

Ja det är rätt Torsten... man skall börja i tid. Meeeen vi vill nog fortfarande har kvar "lille" prinsTorsten ett tag till. Du vet sen kommer slyngelåldern och du hamnar i målbrottet och får tonårsfinnar ....eller..:-)
Kulan

http://www.sykulan.se

 
Yrsa

Yrsa

6 mars 2009 07:52

JAG VILL STÅ FÖRST I KÖ!!!/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

6 mars 2009 08:26

Brorsan!
Nu blir jag orolig.. tänk om du inte hittar ut ur alla snöhögarna och inte kommer fram förrän typ i maj
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards