Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Snart helg...

Av Eva - 12 mars 2009 20:13


Njaaa, solen har faktiskt tittat fram en stund på förmidda'n...Men lagom till min lunch promenad så drog den igen! Men det gjorde inte så mycket, jag är ju en glad skit iallafall!
Har just varit ute på sista rundan för idag, jag har sprungit som en galning...Matte undrar om dom här vansinnes-spurterna jag gör är nåt typiskt lagotto-rejs eller??! Jag springer fram o tillbaka och har nåt vansinnigt i blicken (enligt matte alltså)...men jag vet inte...vansinnig, ja kanske.....








Hitta en ny snöhög idag....man kunde klättra i trädet
samtidigt....det tyckte jag om!






Undrar just om nån varit här före mej.....det luktar nåt...






Ooops! Blev visst lite yr.....






Här kommer den "vansinnige"....






...han har fått syn på en.....






...KOTTE... o'boy, dom är roliga!






...är ganska duktig på att slänga omkring dom....






...typ, som en jonglör....







Blev lite sisådär med bilder idag men det får duga!!!
Nu är det iallafall snart......HELG!!! Det är måndag morgon och sen hipsvips är det fredag eftermiddag, jag fattar inte att tiden går så himla fort.....måste nog bromsa lite, annars är jag ju snart vuxen ju!!!!









Sätter in en bild på mej....igen....med min snygga
scarf!






Å en till......är så himla glad över den....










                    SOV SÅ GOTT!
                           "Imorgon är en annan dag"
                                  KRAM TORSTEN








 

 
 
Stella

Stella

12 mars 2009 21:22

Ja du Torstens matte, det är Lagottorejs, vet inte om de någonsin går över, men de kommer mer sällan nu än när jag var valp!

Och du Torsten, du behöver inte vara rädd för att bli vuxen, det är lååååångt kvar tills dess!! Åh vad jag önskar att du kom hit och badade med mig, det hade varit så kul, men våra drömmar och önskningar får vi ha!
Natti natti på dig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Monkan

Monkan

12 mars 2009 21:25

Ja du vet lagottona har sina tokrejs som pudlarna har sina pudelfnatt.
Puss på dig sötnos

http://htttp://lagottokrullet.blogg.se

 
Sara & Zlatan

Sara & Zlatan

12 mars 2009 21:28

RUSKIGT snygg scarf, Torsten! Var har du fått den ifrån?!

Jadu, lille Torsten. Vänta bara till sommaren, då finns det mer kottar i skogen än vad du har pinnar i trädgården. Vi lovar!

Kram från oss

http://sassabarill.blogg.se

 
cesare

cesare

12 mars 2009 23:17

Yes lagottorace hör till! eftersom jag är en stadshund har jag mina inomhus från ena soffan till den andra! mellanlandar i min fåtölj och utsiktpallen superkul
Raca på brorsan!!!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

12 mars 2009 23:23

Jo men visst, Lagottorejs är det som utmärker oss. Mamsen säger att det aldrig går över. Så var du lugn bara, du kommer att
rejsa som vuxen oxå. Förresten har du det i generna. Vi måste bara säga det igen. Attans vad SÖÖÖT du är!!!!!!!!
Mamsen är jättestolt över dej
stoltpussar

http://lagottoflickorna

 
Acke och Primo

Acke och Primo

12 mars 2009 23:23

Ähummmm vuxen? Går det att äta eller? Vet inte vad det är för ord....:)

Du är såååå snygg i din scarf sååå. Du matte är ju lite vimsig....är du helbror med Grålle gråben? För isåfall har matte "bebis" bilder på dig!

Tjilevippen på soptippen!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

12 mars 2009 23:36

Acke o Primo: Nä, vi är inte helbröder! Jag är ganska väck på alla släktskap och min pappa verkar ha ynglat av sej en del....

Sara: Fick ju scarfen i postlådan för några veckor sen av Stella med matte o mormor....Du kan läsa o se om det i tidigare inlägg.

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Torsten  igen

Torsten igen

12 mars 2009 23:42

Hihihi, nu först ser jag att matte satt in samma bild TVÅ gånger ....Det var inte meningen tror jag! Sorry!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Liquerizia

Liquerizia

13 mars 2009 00:12

Tessan: nu ska jag förklara det här med släktskapet. Torsten är helbror med Cesare, syrran är mamma till dom.
Det är jag som är mamma till Gråben, men dom har samma pappa. Dessutom är Primo halvbror till Gråben. Klarnar det? Nä trodde inte det, voff voff
pussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

13 mars 2009 03:07

Torrige T.. Torrige Totte
gud va jag önskar jag vore din kotte..
Snöpussar
kulan

http://www.sykulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards