Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Nu är det helg!!!!

Av Eva - 13 mars 2009 18:55




                 
                                            FREDAG OCH HELG!!!!!


Kuligt, kuligt!!! Ja, det har det faktiskt varit idag....Matte kom hem tidigare på lunch och hon hade köpt tulpaner...bara det brukar betyda helg!!! Sen när vi ätit gick vi ut, hittade ett nytt skoterspår i skogen...inte långt från där vi bor!








Ja, jädrar matte...flytta på dej, här kommer jag!






...skoterspår är roligt....






JIIIHAA!!!!






...som sagt...galen lagotto...







...drar genom skogen....






Gissa vad jag hittade????






....en egen snögrotta!!!!!!






Det stod Torsten på den...så det måste vara min...






Tror jag byter adress.....






Kolla, man kan stå ovanpå också!






Ja, livet är allt bra härligt...



                                VISHET
                          -- Det har ingenting
                             med hjärnan att göra,
                             fortsatte han blygsamt,
                       .....men ibland kommer
                              det alldeles av sig självt.

                                           ...det sa NALLE PUH....






När vi kom hem från vår överraskande, riktigt roliga promenad, väntade
ytterligare en överraskning....
Jag skulle iväg till MY's jobb och vara med Gunnar ett tag!!!
Matte packade en liten röd väska till mej, med min pipleksak och lite godis och en liten gosefilt....






Gunnar får mest se på när jag busar med min pipis....






Hihihihihih.....man kan se hur jag ler...eller???




Freda'n den 13.....en riktig lyckodag ur torrige
T's ögon sett, lyckan har mot honom hela dagen lett!
Nu ska han faktiskt ta lite ledigt och mysa,
han hoppas att solen imorgon på alla ska lysa!
Sov gott alla vänner, som han nu känner....
Önskar er alla en riktigt GOD NATT!!!!





                                                  
                    
                                     KRAMAR TORSTEN











 

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

13 mars 2009 20:01

Trevlig helg på er alla
pussar

http://lagottoflickorna

 
 Anna med flock

Anna med flock

13 mars 2009 21:19

Tack för det gulliga inlägget hos mig!

Hoppas ni får en riktigt fin helg!

http://timsevimse.blogg.se

 
Stella

Stella

13 mars 2009 22:06

Vad häftigt med en snögrotta, men jag tror inte att du vill flytta ifrån din matte o husse :)
Nu har vi fått husse att kolla här på din sida och han tycker också att du är jättesnygg!! Han lämnar en komplimang till din matte oxå, för det är väl hennes förtjänst att du är så fint klippt?!

Ha en underbar helg
Puss på dig min prins!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Sara & Zlatan

Sara & Zlatan

14 mars 2009 16:19

Jo, jag vet, Torsten. Man måste vila också, fast man är ung.. Men ibland måste man ta de jobb man får, särskilt när man ska försörja hela familjen :D Nejdå, skämt åsido, jag klarar mig. Behöver bara tänka på mig själv nu, då André fixar Zlatan. Men nästa vecka blir det bättre! :)

Jag hoppas du och matte haft en skön dag idag, med plusgrader och allt! Zlatan har spårat lite idag, det gick jättebra! :)

Kramis från oss

http://sassabarill.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards