Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

SOLEN !!!

Av Eva - 15 mars 2009 16:30


                                                  
                  Todeloooo, SOLEN!!

På morgonen vaknade vi till dimma o grått...som vanligt!!!
Alla suckade tungt! Men allt eftersom förmiddagen gick desto klarare blev det....








Trist! Blir det aldrig sol igen....???






       
I brist på sol.....






          
....får man glädjas åt blommor!       






Som sagt, det klarnade mer o mer, så vi bestämde oss för en tur till Gläntan......







På spaning efter solen...dimman är på väg att lätta...







Jaaaa, det tar sej (sa mordbrännar'n).....







VARNING!!! Galen lagotto lös...igen!!!







Passa på att dansa sol-dansen....







Ja ni ser....det lyckas!







Snälla sol-guden....stanna kvar!!!







Pust...måste andas lite.....







Titta jag kan flyga!







...landningsstället nerfällt....







...men var är bromsen???







Okej, nu står jag still....







Men å...jag sitter t o m....






Man KAN faktiskt få glädjefnatt...Har jag varje dag! Fast idag var det visst värre än nånsin, men man blir så glaaaad när solen skiner....







PÅ eftermidda'n har jag mest sett ut så här....







....typ, viloläge....







...med litet inslag av järn-ben...






Och nu mina vänner är det grått o dimmigt igen....Fast jag har ju fått en jättefin dag iallafall, vad kan man mer begära??!!!
Matte håller på med middag....köttfärslimpa....luktar gott....ska försöka få mej en smakbit....







Må gott mina vänner!  Gör som jag.....SOV!!!!







                                                  
                  
                          PUSS OCH KRAM
                             TORSTEN








 

 
 
Sara & Zlatan

Sara & Zlatan

15 mars 2009 18:35

Söta Torsten! Där ju bara för häftig :)

http://sassabarill.blogg.se

 
kulan

kulan

15 mars 2009 19:07

Söte söte Torsten.... klart att solen visade sig efter den dansen. Och ren och fin är du efter dina promenader pga snön.
Torrige Torsten fin och ren tuggar sömnigt på stoleben...
kulan

http://www.sykulan.se

 
Stella

Stella

15 mars 2009 19:26

Tack för er omtanke, men jag är en stålLagotto, blir inte förkyld, men även matte blir orolig ibland, hon är rädd om min svans?! Här kröp faktiskt termometern upp mot 10 grader i dag så det har varit skönt!

Fina blommor och finaste Torsten, tur att ni fick lite sol!
Sov nu så gott Torrige T

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

15 mars 2009 19:46

Som den smarta hund du är Torsten kommer du självklart att känna igen en spagrop när du ser en!
De kommer snart hos dej också!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

15 mars 2009 20:12

haha det där läget såg riktigt skönt ut...juni o cola har också intagit liknande läge nu:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

15 mars 2009 20:41

Tänk så mycket extra spring i benen det blir så fort solen tittar fra. Fortsätt med din soldans.
solpussar

http://lagottoflickorna

 
Totti

Totti

15 mars 2009 22:21

Du börjar likna en isbjörn, Torsten. Dags att snön försvinner nu. Kan du inte komma hit och dansa soldansen hos oss också? Här har varit grått, grått i många dagar.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

15 mars 2009 23:11

Va? Börjar likna en Isbjörn....jag trodde det var en Isbjörn och att kortetna var tagna på antarktis....Typ att ni hade fått Vykort från ngn "kändis" som är där ute och pimplar valhaj;)
Kantala om för dig Torsten att mina grabbar har intagit detta viloläge oxå nu i ett par timmar, men det är snart dax för kvällsprommisen!

puss och hej din gamle Sej:)

Du din matte svarade aldrig om bilderna? om du var från samma kull som "Gråben"....minns ju inte ifall det är den kullen eller om du är nästa.....

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

15 mars 2009 23:54

Vilken tur att solen blev kidnappad för evigt, utan kunde lysa lite hos dig idag!Du e ju den sötaste lagotto som går i overall!

Natt kraaam på dig!

 
Ville

Ville

16 mars 2009 09:43

Prins Torsten...
Vilken kul kille du verkar vara och bra på soldans är du ju också...
Jag kallas också prins ibland av Matte...Prins Villiam..
Ha det gott..
Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

16 mars 2009 13:26

Ledsen Torsten....såg ju inte att du svarat på min fråga direkt i inlägget....Jag är lite dålig på att kolla sådant! Ja ja men då har jag inte valpkort på dig tyvär...Jag var ju där och häslsade på när gråben var liten och hade massor av bilder...
Puss på dig min söta!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Grålle Gråben

Grålle Gråben

16 mars 2009 13:50

Hallå där tuffing! Så härligt du har det. När kommer våren till Er då?! Eller har du det sådär vitt året runt?

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

16 mars 2009 18:47

Du Torsten jag har en imstruktionsvideo hoss mej.
Special till dej

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards