Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Fullt av solsken hela da'n.....

Av Eva - 18 mars 2009 18:08



Ordinär onsdag blev EXTRA JÄTTE bra onsdag!!!
Önskade så i morse att det var mattes lediga dag....låg o höll tassen ett bra tag....men inte det....nääää Torsten, inte idag, på fredag!!
Ja ja....suck....Men man kan ju önska iallafall!
Nåja, matte kommer hem till lunch, ser lite lurig ut, gnolar....kokar kaffe....byter kläder(????).....Nåt är på gång......
Strax knackar det på dörren, och in kliver Monkan!!! Åååå, jag fattar , jag fattar, jag fattar....!!!!








Vi ska ut på lunch-tur med Molle o LItzi.....tjalalalala....hey,hey...







Skynda er nu...kan inte vänta längre!







Men va'??? Vem är det? Han kom skjutande genom skogen,
vi hörde nån husse som ropade; TIIIM!! Sen kom det en husse
stånkande efter....








Inte ett dugg synd om oss idag....eller hur??!!








Tre amigos....








Du kan inte ta mej!!!








Nä, men jag kan fan springa.....








Litzi snäll o go idag, med tungan rätt i mun....







Du bruden, va' tror du....ska vi dra en repa...?







Näää, tror inte det....sen kanske....




Matte hade fått extra lååång lunch....I like!
Kan tänka mej flera såna fina överraskningar....inte alls äckligt
på något vis!
PÅ ett tag ska vi åka på kalas...mattes "bästis" tillika jobbarkompis
fyller år idag....GRATTIS EVA PÅ  FÖDELSEDAGEN!!!
Lär nog sova "gött" sen....







           
                 GO'NATT OCH SOV GOTT!
                       KRAMAR TORSTEN




                                      






 
 
molle & matte

molle & matte

18 mars 2009 20:06

vilken toppen överaskning

http://www.pillans.se

 
Stella

Stella

18 mars 2009 20:32

Va bra Torsten, nu vet du hur kul det är med lunchsällskap!!! Ni verkar verkligen ha haft en kanondag, så fina de är, dina kompisar!!

Puss på dig min Prins

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Stella igen

Stella igen

18 mars 2009 22:07

Vänta du Torsten, när snön försvinner så kommer det nog bli dusch ofta för dig med, få Lagottosar kan motstå lerdiken!
Sen har jag svårt att förstå varför det är så snålt på alla kalas (förutom om min morfar är med), nä fram för speciella hundtårtor!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

18 mars 2009 22:48

Visst är det underbart med överraskningar (åtminstone dom positiva!)Härliga bilder på dig och polarna.

Kram på dig!

 
Primo

Primo

18 mars 2009 23:04

Japp idag är det bara jag som kollar in hos dig...måste ju kolla ifall du fått några ideer efter att du tittat på "vuxenbilder" på mig igår;) Men ge fasen att jucka på min syrra bara;) Ja ja du får väl när du blir lite större....du håller ju fortfarande på med nallar! Bahhh sånt fjant!;) Men du killen ....en jävligt bra dag har du haft!
Tingeling Tingeling.....

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

18 mars 2009 23:18

Mamsen nästan gråter av längtan efter er.
Vi har börjat operation övertalning. Vi måste få leka med er. Tänk att du fick vara med Monkan och "ungarna" i dag, lycko dej.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

18 mars 2009 23:53

Djäkla brorsan vilket flyt du har.. min matte bara jobbar önskar att jag kunde ändra på det och hemskat av allt så har hon lämnat mig i 2 dagar för Bryssel visst blir man upset!!!!
skullen vara kul att raca med dig!
Nattikram från
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
kulan

kulan

19 mars 2009 01:12

Men vilken turdag.... och kanonväder!! Och en kompis som bara dyker upp från skogen bara så där.. kan livet bli bättre?
Meen var det ett kaninkalas eller, eftersom du bara fick gurka. Nä du Torsten kom hit ner till mig så skall det bli riktigt kalasdet lovar jag.
Vet du en sak??? du har en riktig pussmun :-)
kulan

http://www.sykulan.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

19 mars 2009 06:30

men sicken härlig dag ni fick:)vackra kort. inte illa att få lubba runt med vännerna. förstår att du inte vill visa matte filmen hos oss...det där ser mycket kuligare ut!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

19 mars 2009 10:52

Åh vilka fina solskensbilder, härligt att få busa runt. Fast ska jag vara ärlig är vi rätt glada över att slippa snön nu även om det ser vackert ut hos er. Ha en fin torsdag!

http://timsevimse.blogg.se

 
Totti

Totti

19 mars 2009 12:26

Visst är det härligt med överraskningar. Jag väntar bara på den dan matte väljer att överraska mig med en hel falukorvsring!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Monkan

Monkan

20 mars 2009 09:25

Tack för idag, tack för en underbart trevlig da...la la la

http://lagottokrullet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards