Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Kursdag 1

Av Eva - 21 mars 2009 15:46



                      
                                        Rallylydnad!

En kombination av lydnad, agility och freestyle....Kan säga att jag just nu är helt slut, ja matte med...
Åkte iväg imorse kl 9 tillsammans med Monica, Molle o Litzi. Vi skulle till en helt annan stad dessutom....jag har ju varit i Strövelstorp, Göteborg o Piteå....nu har jag hälsat på Luleå också!
Det var MASSOR med hundar där, jag hade svårt att veta vem jag skulle hälsa på först...En del var trevliga, en del gillade inte mej särskilt....Men mina ögon stod som pingpong-bollar, flera lagottosar på ett o samma ställe!








Förväntansfull och ivrig...








Nu har vi satt igång.....








Men hallå!!! Får vi börja snart.....








Här har Monkan o Molle kommit igång. I förgrunden syns
några av de skyltar man använder....







 
....som kan se ut t.ex så här.....







Här ska man gå sick-sack....





Jag kunde ju inte ta bilder på mej själv när jag övade, men matte säger att hon tycker jag har varit jätteduktig, bara mot slutet jag blev hel-less och inte ville nåt mer och då behövde jag inte heller....






Oj, vad dom är duktiga, det går som en dans....








Här var det visst en släkting till mej....en halv-syrra tror
jag dom sa att det var....jag har ruskigt svårt för att
komma ihåg....








Litzis tur....








Går också som en dans....








När får man åka hem...???





Till råga på  allt så är ju inte dagen slut än, vi ska ju bort ikväll på middag.......gissa hos vem????..... MMMmmmonica!!!!!
Mer kurs imorgon, tur jag hinner vila lite....







Önskar er alla en riktigt trevlig kväll!!!



                             KRAMAR I LÅNGA BANOR!
 
                                      TORSTEN



















 
 
Dat

Dat

21 mars 2009 18:21

Jag har tränat rally- lydnad med en av mina hundar. Rätt kul faktiskt. :) Fina bilder, roligt att läsa om er träning.

http://hundtraningen.blogspot.com

 
kulan

kulan

21 mars 2009 19:05

Åh ditt lilla knytte... har du blivit så stor så du får börja skolan!! Det ser ju ut att vara jättekul och jag tror oxå att du skötte dig väldigt bra
Rallypussar från
kulan

http://www.sykulan.se

 
Stella

Stella

21 mars 2009 19:33

Du ser ju att ha haft en toppendag på din kurs och jag är övertygad om att du var superduktig! Rallylydnad verkar kul, tänk att det finns så många olika kurser man kan gå, helt fantastiskt!
Nu är du nog hos Monica och har det trevligt, jag gissar att du kommer sova väldigt gott i natt!
Puss till prinsen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

21 mars 2009 22:02

Men vad kul att ni har kommit igång med en kurs! Duktig du är! Verkar kul de där med rallylydnad men mycket att hålla reda på antar jag! Vila ordentligt så du orkar med morgondagen! Pusspuss

http://www.livetmedruff.blogspot.comq

 
Tito

Tito

21 mars 2009 22:33

Vilken dag vi haft! Vad roligt med så många raskompisar, inget går upp mot ett gäng lagottos.......Kul att jag hittade en så bra buskompis! Vi syns imorgon.

http://lagottotito.blogg.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

21 mars 2009 22:37

Vad spännande att få gå på kurs och träffa ny kompisar.
Ha det så kul hos din Monica.

Kraaaam på dig Rally Torsten

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

22 mars 2009 00:25

Vilken perfekt ally, sedan till Monkan. Kan väl inte önska mer, eller hur?
gosepussar

http://lagottoflickorna

 
Acke och Primo

Acke och Primo

22 mars 2009 01:23

Hej din lilla studsboll!! Rallylydnad gillar inte matte....hon har svårt med alla skyltar och snurrar och sånt....Men du var säkert superduper duktig, som är lite Gazell-Fred Asteir- Buster Keaton...typ!

Natti!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
molle

molle

22 mars 2009 09:32

ja men det där såg skoj ut,, kanske man skulle ta och testa

http://www.pillans.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

22 mars 2009 09:32

Kul med kurs, klart vi förstod att du skulle vara duktig! Antar att du sov gott sen efter alla intryck och middag och allt. Låter som en riktig toppendag helt enkelt!

http://timsevimse.blogg.se

 
Cesare

Cesare

22 mars 2009 18:53

Brorsan!
Du ser ju helt slut ut!!! Hur mycke tycker du att vi skall drillas ? egentligen är det väl vi som ska dressa husse och matte eller?
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards