Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Mmm.....måndag!

Av Eva - 23 mars 2009 19:04



Kostar på att ha kul.....Oooo, så himla trött jag har varit!!!!
Matte mumlar nåt om att "det är åldern", men hon måste ju tala för sej själv....jag är ju UNG jag... ung o frisk o stark!!! Men trött....








Typ, så här trött!!!






Blev tvungen att gnugga sömnen ur ögonen och hänga med matte på lunch-promenad....ja, hon kvittrade o sa att det var så vackert väder...men när jag kom ut, var det snöoväder! Sen huxflux sken solen...jättekonstigt! Matte sa att man kallar det för april-väder, jag fattar ingenting för det är ju MARS ju???!!!








Hej alla barn, nu blir det barnpogram! Titta nu här vad
farbror Torsten tar fram.....








...ett apelsinskal man tar och en CLOWN-näsa man har!








Man kan pejla läget antingen med en "lagotto-antenn".....








...eller en lagotto-nos....








Got it!!! Häng på....








...pejlade in.....








....en av dom bättre....








...även om den krympt en aning....Snöhög förståss!!!








Här ser man snöoväders-molnen dra iväg och sol o blå
himmel tronar.....April-väder!








Nä, hörru matte....nu vill jag hem!








Skynda dej matte.....HEM!






Ibland är det bara så himla skönt att vara hemma....Särskilt när man känner sej lite "pömsig"....
Fast nu känner jag mej pigg igen.....








By the way.....Ser ni den fula lilla kaktusen längst fram
till höger...? Det mesta ligger i min mage nu.....
Matte tror att det var nåt "uppåt-tjack" i den, hon tycker
att jag blev ruskigt pigg plötsligt....hehehehe








Pussar från den något underbette Prinsen!



                             NATTI, NATTI !
                                  TORSTEN
                                                  
                  










 
 
Sigge

Sigge

23 mars 2009 20:24

Nå du Torten soldanser hjälper inte här!
Solen är på rymmen och det kommer bara en massa äcklig snö hela tiden!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

23 mars 2009 20:40

Så gott du sover min prins! Och du, inte äta katus, du kan ju bli alldeles taggig, typ Torsten Igelkott, nä vi vill ha vår lagottoTorsten kvar!

Pussar till prinsen

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

23 mars 2009 21:21

Men vad i hela friden, menar du att du åt upp kaktusen? blev det inte stickigt i munnen? Vi fattar nada. Men i alla fall skickar vi långväga pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

23 mars 2009 21:35

KÄKA KAKTUS? Ja visst kittlar dödsskönt i kistan:)eller NO! Aj aj aj du kommer skita stickiga bajskorvar!! Och då kommer du låta som en varg AOUUUUUU!!!!
Puss på dig "gottegris"!

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

23 mars 2009 21:41

Men Torsten äta kaktus??!!! Blir väl stickigt i munnen, magen för att inte tala om när det kommer ut den naturliga vägen. Men men lär av sina misstag sa igelkotten när han klev av rotborsten:)
Go´natt och sov gott

 
Cesare

Cesare

23 mars 2009 23:40

Men brorsan!!!!
Inte äta kaktus! De kan ge dig magsår!!
Rekomenderar köttbullar.. typ tand och magvänligt
Sussa Gott!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
kulan

kulan

24 mars 2009 01:39

Neeeej nu anföll rimlusten mig igen... måste helt enkelt fortsätta på "Farbror Frej"temat eftersom Galenskaparna kommer här ifrån stan
"Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Torsten tar fram
en liten kaktus i magen var gott så nu har han krystat ut en igelkott"
kulan

http://www.sykulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards