Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Kaktus-fisen...

Av Eva - 24 mars 2009 18:22



Goder afton!!!


Ett nytt namn har myntats idag...."Kaktus-fisen".....Jag har ingen aaaaning varför...Men jag tror att dom syftar på mej! Det man inte begriper, det får man lämna....








Man kan nästan säga att jag har "ätstörningar"....








...jag strör ut maten på golvet...








...sen hetsäter jag...





Men så har jag också alltid sagt: "Äta bör man, annars dör man!"








Jaaa, vad säger man.....









...söt, snygg, gullig...








....eee, manlig...kanske....








Den som gapar över mycket, mister ofta hela stycket...
(ser ut som om jag försöker bära hela stycket)








Oj,oj, yohooo...Matte, vänta på mej!!!








Jisses, trodde jag hade tappat bort dej....!!!








Hörde på radion idag att det kanske inte skulle vara
sol imorgon....








Så i förebyggande syfte...SOLDANS...med lite inslag av
nyinlärda disko-moooves.....








Gäller att ha lite gung i höfterna....








...och svikt i öronen!





Hoppas det hjälper! Vi vill gärna ha sol imorgon, för då är vi lediga!!!
Både matte o jag ropar TJOHOOO....(hörde ni?)








Matte vill så gärna visa sin  RÖDA fina väska som hon
hittat på rea för 75 spänn...Jag begriper inget, men
den är säkert fin....(hm)





                                                  
           

                            HJÄRT-PUSSAR TILL ER ALLA!!!
                                         TORSTEN




 
 
Ingen bild

Cici med Cilla

24 mars 2009 19:24

Vilken bra ide. Reflexväska! Då slipper man ju gå omkring i väst om man vill vara lite fin.

 
Stella m matte

Stella m matte

24 mars 2009 20:15

Åh Torsten, nu fick jag och matte så där ont i hjärtat igen, du är världen sötaste, snyggaste, manligaste Lagottograbb, inget snack om saken!!!
Hoppas att soldansen hjälpte!!
Puss på dig manlige Torsten!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

24 mars 2009 20:43

TACK SNÄLLA Torsten för ditt stöd och påpekande om inpackningarna!!!!!
Jag ska försöka bulta in det i skallen på matte så hon slutar gnälla!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

24 mars 2009 22:15

Dina pussar och hela du går rakt in i mitt hjärta! Pusssssar i massor tillbaka till va´re Kaktus Prinsen =)

 
kulan

kulan

24 mars 2009 22:25

Jaaa du är både söt och manlig och gullig och alltiiiiing..och dessutom en jäkel på kaktusar :-)Och eftersom du är så himla fin så har jag faktiskt snott fotot på dig där du har din scarves på dig och lagt in dig som mannekäng på min hemsida under fliken "till hundarna" Jag hoppas att jag fick det, du får fråga matte.
Ps vilken fin väska matte har köpt.
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

24 mars 2009 22:45

Jädrans chic väska, hjälpte du matte att välja den?
Vet inte riktigt vad vi ska säga om dej, men detta får duga, DU ÄR JU BARA SÅ .......ALLT
pusselipussar

http://lagottoflickorna

 
Bella & Smilla med matte

Bella & Smilla med matte

24 mars 2009 22:45

Hej snygging, vi bara tittar in på snyggingen och faller in i ledet av beundrarskaran.

http://lagottoteam.bloggagratis.se

 
Tindra&Buddah

Tindra&Buddah

24 mars 2009 22:52

Attans vilken fin pälsboll du var må jag då säga....ännu en beundrare*L*

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
Molle &Litzi

Molle &Litzi

24 mars 2009 23:11

Torsten, maten på golvet?? vad menas?

http://lagottokrullet.blogg.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

25 mars 2009 11:32

åå så härliga bilder på dig:)blir så glad när man tittar in här hos dig. matte har fixat sig en riktigt snygg väska:D

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

25 mars 2009 18:41

Näää nu blir vi allt lite avundsjuka....:( Vi då? Är inte vi snygga, gulliga,manliga OCH ALLT???? Buhuuuu nu går vi och slänger oss nerför ngt stuuuup!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

25 mars 2009 18:44

Torsten lilla gubben, du får förlåta mina egotrippade "snubbar":)Dom tror ju att dom är dom tjusigaste Lagottona på jorden....klart att jagtycker ju det, men du är med i den ligan oxå!! Gillar din mattes väska,läcker till sommaren!
Puss på dig busunge!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards