Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Ännu en härlig dag!

Av Eva - 26 mars 2009 18:33



"En enda solstråle är nog för att
                       driva bort många skuggor"







Solen skiner från en klarblå himmel.....I morse när vi klev upp var det  -16, men solen värmer fort upp, det är ju bara så härligt!! Alla ni där nere i "södern" borde ta ledigt och komma hit under vår-vintern, för det är faktiskt helt underbart....Tänk på det!










Jag satte mej ner, bara för att njuta.....








...av den vackra solen....man blir lite...typ...rörd...!










Men bara en stund....sen får man lösgöra energin!!!








Vackra i solen...








...goda att tugga på...








Faktiskt....tuggvänliga....








Inte så mycke' kvar nu!








Man kan ta änden som tandpetare.....









Imorron är det helg ....igen!!! Jag älskar fredagar, den bästa dagen på hela veckan.....Jag ska visst jobba med My efter lunch imorgon, det är hennes näst sista dag hos Gunnar....trist....då måste jag säga "hejdå" till honom....:(
Nu ska jag "besa" min middag och sen hoppas jag på en härlig o kall kvällspromenad!








Sen blir det nog sängläge....heeelskööönt!!!







                                   SOV SÅ GOTT!!
                                                  
     TORSTEN









                                                 

 
 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

26 mars 2009 19:12

visst ÄR det härligt att slänga omkull sig när man vart ute o härjat hela dagen:) nu är hippien inte lika mycket hippi längre;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

26 mars 2009 19:32

Ja du Torsten, i dag är det inget roligt, så ont, så ont... Tack för pussar och kramar, det värmer! Vilken underbar dag ni haft, så gott!
Sov sött min sötaste prins!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 mars 2009 20:30

Nu är det bara så att vi inte förstår vad "besa min middag" betyder. Vi behöver en översättning till Skånska.!!!!
pussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

26 mars 2009 20:40

Strövlarna: Va??!! Pitemål kan väl alla....liksom internationell dialekt! Besa betyder ju förståss "att be om", skitenkelt!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 mars 2009 22:22

Jaha, bra att veta om vi kommer uppåt igen. Då ska vi allt besa om allt möjligt.
Men nu vill vi besa om pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

26 mars 2009 22:22

Piteå har nog norra Sveriges bästa "personal", inte alla kommuner som har fyrbenta krullisar anställda!! Vilken underbar dag du haft Torsten, meeeen va kallt.
Kraaaaam på dig!

 
Cesare

Cesare

26 mars 2009 22:24

Tjena brorsan! Vi bor i samma land.. ändå så himla olika,,? tror att jag måste börja vara med på lektionerna i skolan för att fatta..
Nattikramar från Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

26 mars 2009 23:43

Undrade just oxå vad "besa" var för ngt lustigt....tänkte att du kanske bajsade i din mat, man vet ju inte riktigt vilka konstigheter du får för dig;) Idag trodde jag föresten att du varit här Torsten...tyckte jag såg en bajs med Kaktustaggar i:)....men det var bara ett konstigt brunt löv med små små taggar på.
Nähe du nu besar jag om att få gå och lägga mig....puss!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

27 mars 2009 01:48

Vilken härlig dag du haft som vanligt Torsten. Och du... nu när du skall hälsa på Gunnar för sista gången så får du väl be kommunen om en fet bonus :-)
Får man "besa" om en godnattpuss kanske?
kulan

http://www.sykulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards