Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Morning has broken....

Av Eva - 2 april 2009 09:33



                 










               
                                                GO'MORRON!

                Tror jag har blivit stor nu.....har inte sovit i sängen med
                 husse o matte på flera nätter....Det blir så himla varmt!
                 Har kurat i soffan istället.....jätte skööönt!






                        "Glädjen kommr till dej när du inte söker den,
                         när du är upptagen av vardagliga göromål.
                         Glädjen kan, liksom solljuset,
                         slinka in genom den smalaste springa."
                  



                                                  
               KRAM TORSTEN




 
 
Stella

Stella

2 april 2009 10:02

Go Morgon min fine vän! Visst är du stor kille nu, jag ligger i sängen en liten stund så matte får gosa lite med mig, sen lägger jag mig på golvet eller i min biabädd!
Hoppas att du får en underbar dag och att din matte och husse mår bättre!

Puss på dig från Boråsbruttan

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

2 april 2009 17:57

skönt att få ha hela soffan för sig själv:)träffade en sådan som du idag..fast en klippt;)fin:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

2 april 2009 19:28

Hälsa din matte att om hon kollar min blogg från augusti och september förra året så har jag en svampskola.
Den kommer säkert att återkomma i år.

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards