Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Eva - 2 juni 2009 20:33



Idag har det varit riktigt bra!
   På förmidda'n kom My och lilla Elsa....dom var här med mej och vi
   lekte ute på gården. Elsa bet mej i läppen så det kom lite blod....men
   hon är förlåten! Jag är ju en väldigt snäll kille....Sen kom matte hem
   på lunch, då for jag o My o hennes kompis till ett motionsspår här i
   närheten....matte fick va hemma med Elsa....Jag fick springa lös och
   var jätteduktig, kom direkt när My ropade!










      Elsa sover i soffan och jag passar på att ta lite plats i My's knä!!!







             
                          ....goseligos på dej, lilla knyte....







             
                                    Jag tycker om Elsa!!!









   Nu ikväll for vi en sväng till Pitholmsheden och gick i våran fina
   skog! Det har varit kyligt i luften idag och solen har varit lite här
   o lite där....Vi hoppas väl att det ska komma tillbaka lite värme
   snart!









             
                     Gjorde en riktig rivstart så dammet yrde....







             
                          ...vad vore världen utan pinnar...?







             
                             ....nänä....försök inte ta den....







             
                               ...du får väl för fanken leta dej en
                                   egen pinne.....!!!!







             
                                         Hehehe....jag vann!!!







              
                                 Passade på att gräva lite....







             
                          ...blev ingen stor grop, men jag är nöjd.....









   När vi kom hem åkte jag rätt in i duschen, var visst smutsig...
   Fast jag har kommit på att jag faktiskt gillar att duscha, det är ju
   riktigt skönt att bli schamponerad! Det enda jag inte tycker om är
   att få vatten i ögonen, men matte är ju så duktig på det där (frissa
   som hon är), så det kom inte så mycket i mina ljusgröna....









             
                                     Nu ser jag ut så här!!!
                        Känner ni igen mej med mittbena...?









  Efter badet  fick jag mitt vanliga "blöt-il" då jag gärna möblerar om 
  alla mattor och stökar i soffor o sängar, brukar avsluta med att dra ut
  mina leksaker över hela golvet.....Matte ska väl ändå ha nåt att göra
  sen när jag har somnat, eller...?









     Nu säger jag go'natt till alla vännerna!!!

                                               Kramar Torsten

Ovido - Quiz & Flashcards