Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Eva - 29 juni 2009 21:05



Alltså....efter en god natts sömn....och till en viss
   del alla goda råd jag fick angående klippning.....Jag bestämde mej
   för att göra som alla andra...dvs vara stilla och bli klippt!!!! Och ta
   mej fan....jag blev både SNYGG o mindre varm, dessutom fick jag en
   jätteGLAD matte-gumma!!!!









             
                        Visserligen sitter jag....men jag sitter still!!!








                 ...tittar lite bekymrat på mina snygga lockar.....







             
                                                  
     SMILE!!!








                                                  VOILÁ!!!!
                              (ja,ja...lite mut-korv fick jag...)







              
                            Nä, det har inte snöat....mina lockar....







             
                       Om det var värt besväret...??? JAAAAA!!!







              
                                       .....jättevärt......







   Sen ska jag erkänna att jag blev trött...jättetrött....så mesta delen
   av dagen har jag legat på balkongen och sovit!
   Nu ikväll blev det en bad-runda för mej....nu när jag är klippt så
   torkar jag ju lite fortare....










                         Det är fint med alla vita klöver....









               
                            ....pinnen!!! Här kommer jag.....







             
                             Jäkla skönt med ett litet dopp!!!







             
                                   En liten tjej ville också kasta.....







              
                          ....jag hämtade förståss, ville inte verka
                                                oartig.....







              
                         ...jag är som Jesus....kan gå på vattnet.....






              
                           ...eller ja...åtminstonde nästan.....







             
                          Undrar just om han (Jesus alltså) också fick
                                          vatten i öronen....?











   Ruskigt nöjd med dagen, dessutom var den inte lika het som tidigare
   dagar....Nä, jag klagar inte....men det var skönare luft, liksom!
   Nu ska jag se om jag kan få mej nåt till livs...känner mej småsugen...
   











                                  HA EN BRA KVÄLL!!!

                                                  
       KRAM TORSTEN

Av Eva - 29 juni 2009 16:00



       

                    LÄMNA VARKEN BARN ELLER HUNDAR I BILEN!!!







        Ps. Snart får ni se en nyklippt, väldigt snygg lagotto.....Ds

     

Ovido - Quiz & Flashcards