Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Eva - 21 juni 2009 19:41






   Här råder en skön och avslappnad stämning....Hela tiden tjatas det
   om semester, om hur skönt det ska bli ....Undrar om jag orkar...??!
   Nåja, de ser väldigt glada o nöjda ut och det är ju huvudsaken!
   Idag har vi gått långpromenad, köpt plantor, planterat (jag var visst
   mest ivägen), grillat....varit ute på en busar-runda och nu ska vi se
   TV ett tag.....









              
                             Hade du nåt till mej....eller??? 






              
                               Jaaa....biffen....den klarar jag!!!







              
                                             ...on my way....







             
                                        Duktig apportör!!!







             
                Matte påstår att biffen piper för högt, så jag får inte
                ha den inomhus! Jag vill påstå att hon hör för bra ibland!







             
                          Kan man säga grus-o-klöver äng???







             
                                        Vad ska jag nu hitta på???







             
                      Mmmm...hyggligt att lämna lite gräddfil.....







             
                      Har lärt mej att skriva mitt namn på stenar.....







             
                   Med fina klara bokstäver....TORSTEN....ser ni väl?!!!







             
                                               Vidare går vi!









              
                         Ett nytt knep : först gräver jag en grop....







             
                    ....sen lägger jag mej ovanpå....Hokus Pokus....
                         BORTA!!!







             
                             Minsann ganska fina utan gult också.....







            
                             MIN fina husse på MIN fina stig....









    Nu har jag gjort mitt för idag...har varit mycke' party i helgen....
    Behöver nog vila lite, om jag ska orka ha sommarlov....




    



                      SYNS SEN!

                                              KRAMAR TORSTEN





Ovido - Quiz & Flashcards