Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Eva - 18 juni 2009 20:28



Gissa om det kom hem två lyckliga två-beningar idag??!
   Först kom husse med ett stort smile i ansiktet och nån timme senare
   kom matte med ett ännu större!!!! Man kan ju inte låta bli att ryckas
   med i glädjen....FYRA veckor med mej! SÅ skönt! Ikväll blev det pizza
   för hela slanten...tom jag fick...ja, kanterna alltså, men det duger
   fiiiint!









             
                Matte hade tid till en tur i lunch-skogen idag....jätte-
                fint väder och allmänt glada miner.....

             




              
                              Jag pissar på allt jag kommer åt.....







              
                           Bäst att undersöka vem som varit här.....







              
                                  Luktar blondin på långa vägar....







             

                        Stigen är omgärdad av nässlor o annat fint.....







              
                                         En liten sol i grönskan....







              
                      Talar om vem jag är för efterkommande....







              
                          Sommarlov jag snart ska få...lalalalalalalaaaa....











   Nu ska jag skynda o hjälpa husse med rabarberkompotten till tårtan
   imorgon....Han låter lite irriterad.....










    
                                             Midsommarafton imorgon!


                                                  
Syns sen, vännerna!
                           
                                                  
    Kram Torsten

Ovido - Quiz & Flashcards