Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Surprice....!

Av Eva - 29 juni 2009 21:05



Alltså....efter en god natts sömn....och till en viss
   del alla goda råd jag fick angående klippning.....Jag bestämde mej
   för att göra som alla andra...dvs vara stilla och bli klippt!!!! Och ta
   mej fan....jag blev både SNYGG o mindre varm, dessutom fick jag en
   jätteGLAD matte-gumma!!!!









             
                        Visserligen sitter jag....men jag sitter still!!!








                 ...tittar lite bekymrat på mina snygga lockar.....







             
                                                  
     SMILE!!!








                                                  VOILÁ!!!!
                              (ja,ja...lite mut-korv fick jag...)







              
                            Nä, det har inte snöat....mina lockar....







             
                       Om det var värt besväret...??? JAAAAA!!!







              
                                       .....jättevärt......







   Sen ska jag erkänna att jag blev trött...jättetrött....så mesta delen
   av dagen har jag legat på balkongen och sovit!
   Nu ikväll blev det en bad-runda för mej....nu när jag är klippt så
   torkar jag ju lite fortare....










                         Det är fint med alla vita klöver....









               
                            ....pinnen!!! Här kommer jag.....







             
                             Jäkla skönt med ett litet dopp!!!







             
                                   En liten tjej ville också kasta.....







              
                          ....jag hämtade förståss, ville inte verka
                                                oartig.....







              
                         ...jag är som Jesus....kan gå på vattnet.....






              
                           ...eller ja...åtminstonde nästan.....







             
                          Undrar just om han (Jesus alltså) också fick
                                          vatten i öronen....?











   Ruskigt nöjd med dagen, dessutom var den inte lika het som tidigare
   dagar....Nä, jag klagar inte....men det var skönare luft, liksom!
   Nu ska jag se om jag kan få mej nåt till livs...känner mej småsugen...
   











                                  HA EN BRA KVÄLL!!!

                                                  
       KRAM TORSTEN

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

29 juni 2009 22:16

Sötpropp, så jäkla snygg du blev. Och att du kan gå på vatten? Hur i hela friden kan du och Jesus vara släkt?. Mamsen är väldigt förundrad. Vi får prata mer om det när vi ses snart
pussar

http://lagottoflickorna

 
Yrsa

Yrsa

29 juni 2009 22:55

Snygg blev du Torsten. Undrar om jag kan vara still - din matte ska ju hjälpa till att klippa mig nästa vecka. Uj uj. /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

29 juni 2009 23:29

Men hur är det möjligt, trodde inte du kunde bli snyggare, men det kunde du!!!!

Sov sött

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

30 juni 2009 00:57

Det var väldans en sådan snygg Lagotto, stiligt Torsten stiligt ^^

Hade gott i värmen
Mvh Kiba

http://teki.blogg.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

30 juni 2009 00:58

hi hi hi...snygg du blev "Jesus" barnet;) Tror nog Jesus hade simhud mellan tårna och blev han blöt så var det nog bara lite stänk i det långa håret!

Nattis gubben lilla!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Totti

Totti

30 juni 2009 05:11

Sedär, inte var det så farligt. Och fasligt snygg blev du, och din matte blev glad.
Tänkte höra vilket mått du har på ditt trimbord, och om det är lagom stort. Matte går också i köptankar.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

30 juni 2009 09:16

Fin du blev och vad duktig du var. Vilket härligt ställe du har att bada på, ser väldigt långrunt och kul ut att springa på..... inte alla hundar som kan gå på vattnet, rena miraklet ;)

http://timsevimse.blogg.se

 
Monkan

Monkan

30 juni 2009 10:57

Min gullgosse så himla söt Du är. Nu är det alldeles för länge sen vi sågs

http://lagottokrullet.blogg.se

 
lego

lego

30 juni 2009 11:12

Heja torsten!!
Jag vill bli lika lockig som du när jag blir stor!
Bor ju i platta skåne och mitt i stan så jag har inte kunnat åka till sjön än... men vet du vad. Jag badade i ullis mammas och pappas pool i förrgår. Dom är i italine nu.. Matte säger att jag inte får säga något till någon
Men du kan väl hålla en hemlis...? hihi

http://legolas-ohana.bloggartatis.se

 
Sigge

Sigge

30 juni 2009 18:02

Snygg blev du!
Måste vara skönt i vidraiga hettan med mindre päls.
Här är det ännu hetare och kvavare idag.
Men jag hade otroligt tur på min badrunda på förmiddan

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

30 juni 2009 20:52

Riktigt söt blev du i nya frillan!=)
ja, det är ju lika bäst att sitta still och få det överstökat liksom, dessutom är det ju inget att tveka på när det bjuds korvmuta!=)

http://zelda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards