Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Helgen är hääär....

Av Eva - 5 juni 2009 20:12



Fredag igen! Åååå, va' sköööönt!!!
   Här blåser det kniven, inte så skönt....matte gnäller o säger att hon
   fryser! 
   Igår var det kalas...Det kom hit lite folk o åt tårta och sånt....om jag
   fick nåt??? Matte sa att hon GLÖMDE att bjuda mej....(sablar, va' hon
   ljuger)...men det blev mycke' kli på magen och ett o annat bus så jag
   är rätt nöjd ändå. Matte hälsar alla och tackar för gratulationer!!!
   Nu i afton har jag fått diska...jag menar verkligen diska, för det blev
   rent o fint....









              
                             Hihi....snälla...jag kan väl få.....







              
                                ...jamen, då sätter jag igång...







              
                                  ...knepigt att komma åt...







               
                                    ...är man envis så är man...







             
                              ...en låååång tunga är också bra...







              
                                 ...typ, jättelåååång...






              
                                        Mission completed!                                      








              En utav 10 rosor som jag o husse gav matte igår!!!







              
                        Vår "ögonsten" som sitter i lampan o bevakar
                        alla våra måltider.....Vindögd o fin!







              
                         Så här vindögd blir matte efter ett glas vin!







             
                     Husse blir inte vindögd...bara lik Yassir Arafat....
                                         hahahahaha






              
                                           Prinsen af Piteå !






             
                                     ...blåblodig och rasren...







             
                            ....men guuuud...kasta nångång....







             
                                           ....jag hämtar....







 
                        "Snälla Torsten...jag kan väl få låna???"







             
                                      NÄPP!!! Den är min!!!








                        Skogen är full av doftande Skvattram....







             
                                         That's all folks!!!!









   Imorgonkväll har jag lovat att vara valp-vakt åt lilla Elsa (undrar om
   man får betalt?), jag tror att hon ska sova över, vojne, vojne...bara
   hon inte håller på o piper och längtar efter matte....
   Dags för mej att knyta ihop säcken, ska gå och vyssa husse o matte,
   de är ju gamla o trötta....









                     



                                     KRAMAR TORSTEN

 
 
Stella

Stella

5 juni 2009 21:09

Tjenare snygging!!! Du är lika duktig på disken som jag, Lagottotungor är bra, långa och väldigt smidiga, amn kommer ju åt överallt!!

Ha en underbar helg!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

5 juni 2009 21:34

Hihi här var bättre underhållning än på tv roliga bilder. Nu blev matte på gott humör, hon satt å sura framför tv och klagade på tråkiga program. Men du Torsten var försiktig med bestikkorgen och akta söta tunga det kan stå något vasst där ibland hälsar Bella våran förste diskare. Nä nu ska nog matte ta sig ett glas vin så får vi se om hon blir vinögd hon också. Vi tror på att hon somnar.

http://lagottoteam.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

5 juni 2009 22:05

Hahaha, vilka roliga tvåbenta du har, och så duktig du är på att diska. Säkert något du lärde dej som valp.
Härlig helg till er
pussar

http://lagottoflickorna

 
Laurence

Laurence

5 juni 2009 22:52

Så brukar saphira också diska fast husse blir bara sur. Haha nu kan vi se vem Torsten är lik fast söt ändå. trevlig helg

http://saphira

 
kulan

kulan

6 juni 2009 00:17

Hej PitePrinsen . Hälsa matte och säg GRATTIS i efterskott från mig.Hurra hurra...
WoW vad duktig du är på att diska och vilket härligt smile du har :-) Jag skrattar så jag nästan kissar på mig, du är bara så härlig och söt.
Pussar från
kulan

http://www.sykulan.se

 
Totti

Totti

6 juni 2009 02:59

Tänk att man alltid blir på så gott humör efter ett besök hos dig! Du har en viktig uppgift att fylla! Mera Prins Torsten åt folket!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

6 juni 2009 09:19

klart att du borde få betalt..
nått ben är det väl värt iallafall

http://www.pillans.se

 
Ville

Ville

6 juni 2009 12:29

Självklart ska du ha barnvakts betalt...det är spikat och klart i Hundfacket...§13..tror jag!!
Grisöron eller tuggben är det som gäller.
Jag har kollat in vilken buss som går från Övik till Piteå, men jag har fullt upp med att vakta morfarn. han är 90 år och vilar mycket, då ligger jag brevid tyst och snäll och plötsligt klappar han på mig och säger -Du är fin du Ville!! Värt allt vaktande då faktiskt ;)
Hälsa Matten GRATTIS i efterskott och ge na en NOSPUSS
Diska lugnt Torsten...Matte hälsar goskram till söte prinsen!!

http://marno.bloggagratis.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

6 juni 2009 18:31

Får passa på att önska en trevlig nationaldag. (Om än lite sent). :-)

http://hundenliza.blogspot.com

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

7 juni 2009 11:41

Åh, vilken duktig typ du är, diskare OCH barnvakt! Ja, du har många järn i elden märker jag=)
Slempussar fr. Zelda

http://zelda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards