Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Sen igen....

Av Eva - 16 juni 2009 07:15



 Hann inte igår.....eller rättare sagt, MATTE hann inte igår!
   Hon drog iväg direkt efter jobbet....skulle träffa brudarna, sa hon....
   Jag o husse fick klara oss själva, vilket vi gjorde sååå bra! Vi var och
   fixade lite i båten så att den nu är redo vid händelse av fint väder...
   vilket inte verkar inträffa! Sen var vi på fotboll, såg  Piteå-Umeå
   damer allsvenskan....slutade 1-1! Där var det folk ska ni veta, men
   det var inga problem för mej, jag satt lugnt o tittade på!
   Lunchen tillbringade jag med Elsa...verkar vara mer regel än undan-
   tag numera att JAG ska ta hand om henne.....










                Fast jag blev hemskt glad när hon kom....








                         ....hon är så himla ettrig, lilla myran....








                       Elsa...du är för liten att göra nacksving.....








                            Så HÄR gör man, förstår du....








             Nääää....inte kittlas....hihihihi.....SLUTAAAA!!!!







             
                                Äntligen blev hon lite trött....







              
                                             .....jag med....







             
                 Det här ägnade matte sin kväll åt....champagne....











                   
                                                    TORSTEN
               

 
 
Yrsa

Yrsa

16 juni 2009 09:10

Jo det var skönt på bryggan - men j-kligt myggigt. Vi kanske kan träffas på torsdag? Matte ska till doktorn på torsdag så det beror på hur hon mår. Ikväll ska hon på middag och då ska jag vara hos Ullis och Jocke och imorgon var det visst nån-ting också. Jag hör av mig! Puss/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

16 juni 2009 14:22

Fniss, vilken skön kompis du har och nu väntar vi bara på bilder när hon gör ett nacksving på dig du kanske inte skulle visat hur man gör.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Primo

Primo

16 juni 2009 14:34

Jag gillar INTE valpar Grrrr säger jag:) Bläää leker helst med snygga tikar;)Var så ledsen att jag inte "fick" leka med Stella;)
Om du är så avis på att vi hade spårkurs och skojj så kan vi nog säkert ordna med en uppe hos er:)Bara att du hör av dig....Näää nu ropar matte att vi ska ut!
Tjingeling

http://minahundarochjag.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

16 juni 2009 20:29

En sån kulig lek du har med Elsa fast hon är så liten. Jaha, ut med brudarna, det låter minsann kuligt det. tur du har en så snäll husse som tar med dej på fotboll.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Stella

Stella

16 juni 2009 22:37

Ser att du oxå har fullt upp med en sådan där lite best, de är jobbiga fast väldigt roliga tycker jag...

Sov så gott söte prins

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

16 juni 2009 22:46

så duktig du är som kan sitta still på fotboll, kul kompis du har fått.

http://saphira

 
Ville

Ville

16 juni 2009 23:15

Torsten du är en sann vän du....jag gillar dig skarpt. Du tänker bra och du är en toppen farbror till Elsa, hon ska vara glad att hon har en kille som du i sitt liv ;)
Jag höjer tassen för dig kompis!!

http://marno.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

17 juni 2009 17:57

Tänk Torsten... att både du och Stella har blivit så duktiga på att vara barnvakt. Ni skulle nog bli väldigt bra föräldrar :-)
JAg var och hälsade på Doris häromdan och hon och Elsa verkar vara lika vilda men ack så gosiga.
Puss på dig prinsen
kulan


http://www.sykulan.se

 
Ruff

Ruff

17 juni 2009 19:14

ja mattar måste ibland få unna sig något :( Men tycker ju att man borde få följa med på ett litet hörn.

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

17 juni 2009 19:35

Följa med på fotboll skulle jag också vilja göra.
Men vad gör man när matte knapt ser skillnad på en fotboll och en ishockeypuck?
Totalt ointresse alltså.........

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards